Gaute Skrevet September 22, 2007 Skrevet September 22, 2007 Jeg vant dette under BMW dagene på Våler. Har ikke bruk for det selv, så jeg selger det likegreit. Det kommer fra Koed. Skambud ønskes Kan sees ved avtalt oppmøte på Sola Tlf: 92200400
Haug530D Skrevet September 22, 2007 Skrevet September 22, 2007 Trodde litt av vitsen med grenrør var at eksosen skulle løpe mer eller mindre fritt jeg, men der ser det jo ut som om det kolliderer hele tiden.
kazynor Skrevet September 22, 2007 Skrevet September 22, 2007 trodde vitsen med grenrør var at eksosen skulle komme ut mest mulig samtidig. derfor er det så mye vridninger og faenskap. får å få samme lengde på røra.
2mMy Skrevet September 22, 2007 Skrevet September 22, 2007 passer vel kanskje e39 og? 500,- hvis det gjør!
Gaute Skrevet September 23, 2007 Forfatter Skrevet September 23, 2007 Har mottatt et bud på 1400,- mens jeg sov. Tror ikke det passer E39. Det må nesten noen som har greie på E39 svare på hvorfor. Men Koed har eget delenummer til de bilene. Sikkert p.g.a. resten av eksosanlegget, og at vinklene ikke er like som på E36, men det vet jeg ikke nok om...
Gunnar Skrevet September 23, 2007 Skrevet September 23, 2007 trodde vitsen med grenrør var at eksosen skulle komme ut mest mulig samtidig. derfor er det så mye vridninger og faenskap. får å få samme lengde på røra. Poenget er som du sier å ha samme lengde på alle rørene frem til kollektoren, men poenget er IKKE at eksosen skal komme ut mest mulig samtidig! Det er motsatt, samme lengde på rørene skal føre til at eksosen fra to sylindre aldri skal kræsje, slik at det kan oppstå mottrykk. Eksosen skal løpe mest mulig fritt ut i kollektoren, dvs. at den skal løpe ut når det ikke kommer eksos fra andre sylindre.
Riefarn Skrevet September 23, 2007 Skrevet September 23, 2007 Blir det mer effekt med grenrør? Hvis man f.eks har kompressor?
Gaute Skrevet September 23, 2007 Forfatter Skrevet September 23, 2007 Blir det mer effekt med grenrør? Hvis man f.eks har kompressor?Ja. Med pustehjelp er det enda mer å hente med grenrør enn på standard sugemotor.
Haug530D Skrevet September 23, 2007 Skrevet September 23, 2007 Har mottatt et bud på 1400,- mens jeg sov. Tror ikke det passer E39. Det må nesten noen som har greie på E39 svare på hvorfor. Men Koed har eget delenummer til de bilene. Sikkert p.g.a. resten av eksosanlegget, og at vinklene ikke er like som på E36, men det vet jeg ikke nok om... Det passer nok på blokka ja, men det er mulig at vinklene ikke er helt like, men det er jo en mulighet for at det passer, jeg har grenrør til min bil som skal også passe E36 og E46.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå