Dr_S Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 01 M SPORTS STRNG WHL,LEATH.F SEQU.TRANSM. ALCANTARA 1 32342282502 $959.76 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Har jeg aldri sett..hvilket ratt da? E46 M3 CSL ble levert med semsket airbagratt fra fabrikk. Skikkelig digg ratt! Ser vel mindra bra ut med det i en e36 tror jeg. hehe, ja jeg trodde vi snakket om E36 jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Hva er galt med det i en E36? Er jo mye finere enn alle slags jalla speedbåtratt fra diverse produsenter... M-tech II rattet fås også i semskeskinn, men det får man vel bare uten airbag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Spørsmålet er vel heller om det passer fysisk i en E36 og om ledningsnett er likt til airbag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Fysisk er ingen problemer, men airbagen kan nok være en utfordring, for den er vel 2-trinns på CSL? Kan kanskje bruke E36-sleperingen og gå forbi det første steget på noe vis? BTW: Z4-rattet er enda mindre enn CSL-rattet, men ikke like kraftig. Et annet alternativ er jo å bare drite i airbagen. Da kan man velge og vrake akkurat som man vil i flere flotte originalratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 E30 M3 Sport Evo rattet f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Har jo driti i airbag. Den er ute av bilen for lengst, men BMW ratta er for store. Ikke for tjukke, men omkretsen. Veit ikke hvor stort CSL rattet. Selvfølgelig bare vanesak, og sikkert jeg som er kjempevanskelig og sær nå, men men. Har tenkt på Mtech 2 rattet fra sport evo mange ganger ja, men det er for stort. Hva er prisen på CSL rattet a? Uten airbag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Tror faktisk Z4-rattet er det minste BMW-rattet, det skal ihvertfall være mindre enn CSL-rattet, men det er nok ikke fullt så kraftig. Finnes i mange varianter, men de er desverre ikke blant de peneste BMW-rattene. Har M-tech II i skinn i min, og syns det er ålright, men skulle gjerne hatt semskeutgaven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Tror kanskje jeg syns at e46 og z4 ratt blir alt for moderne i en e36, men har jo ikke sett det så mye mulig jeg tar feil der altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 E46 M3 SMG ratt i E36: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ring+wheel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 E46 M3 SMG ratt i E36:http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ring+wheel Får ikke sett bildene uten og registrer meg. Orker ikke det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå