Gå til innhold

spørsmål ang. ASC - ESP \ Antispinn - Antiskrens

cornell84
 Share

Anbefalte innlegg

Hei ! Jeg driver og selger min E46 2002-mod privat (Jeg tjener noen få tusen kr samt en del ekstra arbeid og brydere på å selge den privat, hvis jeg ikke får solgt den i løpet av få dager går den som innbytte til forhandler da jeg allerede har skrevet kontrakt på kjøp av en annen og nyere bil).

For å ha det sagt så har jeg lite peiling på bil, jeg har akkurat vært bortreist over en lengre periode så jeg har igrunn kjørt E46en ganske lite det halvannet året jeg har hatt den.

Anyway så har jeg en kjøper på den, det som var viktig for denne karen var antiskrens...Han pratet en del om ASC som han mente var kun antispinn, og ESP som var antiskrens.

Vi kom sånn halveis frem til en muntlig avtale på kjøp av bilen, men han ringte meg opp senere og sa at det var uaktuelt å kjøpe dersom det ikke var antiskrens på bilen.- Men, så hevdet han at hvis jeg trykte på knappen i coupeen det står "ASC" på, så skulle den gule lampen som signaliserer dette blinke, det gjorde den...Og videre at hvis jeg holdt den inn i tre sekunder og hvis da den gule bremselampen begynte å lyse, så var det antiskrens på bilen. Det gjorde det.

Jeg vil uansett høre nærmere om dette. Hva slags system er dette ? Er dette antiskrens eller kun antispinn ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette spørsmålet kunne jo vært formuilert med en setning, så hadde du kanskje fått flere svar.. :P

Han som kjøper bilen din burde jo finne ut selv når bmw 3-serie kom med denne funksjonen hvis han er så utrolig sær at dette er et hoverkriterie. Det er vel standardutstyr, så skulle ikke være vanskelig å finne ut det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...