Kobar Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Er utrolig hva visse folk klarer og få til! dette skjedde ikke langt fra hvor jeg bor, og jeg kjører den veien daglig, og det er ikke snakk om en skarp sving, det ser nesten ut som dem har svingt FEIL vei http://www.avisenagder.no/artikkel.asp?Artid=876 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Prøve sladde inn i svingen, fikk grep, kontra, bang inn i garasjen. Vet jo aldri hva en dum sierra eier kan finne på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 nå må du gi deg med slike uttalelser steffen! hehe en sierra eier er aldri dum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 nå må du gi deg med slike uttalelser steffen! heheen sierra eier er aldri dum Det er verre med de som stjeler en Sierra. No offence, men hvem faen vil stjele en sierra? Edit: Når jeg sier Sierra, tenker jeg ikke cossie. Da er det forstålig at folk vil stjele. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Tviler sterkt på at han har prøvd å få sladd på bilen der, da det er en "slette" rett før, og svingen er absolutt ikke krapp. Dessuten, hvis han hadde prøvd å få sladd på den kan han ikke ha tenkt så mye på svingen som kommer rett etter som er en del skarpere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet September 24, 2007 Forfatter Share Skrevet September 24, 2007 oops Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet September 24, 2007 Forfatter Share Skrevet September 24, 2007 oidå... litt leif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet September 24, 2007 Forfatter Share Skrevet September 24, 2007 Det er snakk om folk i narko-miljøet her, og det ryktes om at samtlige i bilen var litt høy på pæra. har enda ikke hørt noe om dem har fakket dem. 2 av dem stakk fra åstedet i Hovsherad da dem krasja i garasjen, og deretter kom seg avgårde med en stjålen lokal bil, kom di seg til sirdalen, og krasja deretter, etter hva jeg vet akkurat nå, så har dem ikke enda blitt funnet! en mann og en kvinne, var visstnok fulle av blod etter krasjen i garasjen! jenta gikk i miniskjørt. og dessuten, hvem prøver å sladde i en gammel stjålen sierra i 150km/t i en 60 sone?!? dem hadde ikke engang begynt på svingen! ser ut som dem har svingt motsatt vei her!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Hehe, viktig å få med seg at jenta gikk i miniskjørt Vet du hvem sin bil de tok av sted med videre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet September 24, 2007 Forfatter Share Skrevet September 24, 2007 sjekk oppå garasjetaket hvor to av busken ligger, som stod der hvor bilen landet for så og hoppe opp i garasjeveggen igjen! lol er jo helt vilt dette.. mannen fra moi er opprinelig fra stavanger, og ble kastet rett i kasjotten. alle 3 er kjenninger fra politiet og er som sagt fra det harde miljøet i stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet September 24, 2007 Forfatter Share Skrevet September 24, 2007 Hehe, viktig å få med seg at jenta gikk i miniskjørt Vet du hvem sin bil de tok av sted med videre? Har ikke hørt hvem sin bil di stakk av med nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Oi oi kjipt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 nå må du gi deg med slike uttalelser steffen! heheen sierra eier er aldri dum Uff, neida.. Bare tulla jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Dere moiere, kobar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 hmm. ville trodd det skulle gå greit å kjøre sierra i rusa tilstand jeg. den er jo så vinglete på veien at det burde gå opp i opp med 2 sekunders reaksjonsevne. det ble sikkert så røykfullt i kupeen at de ikke så veien. noe ala slipp jimmy fri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå