Sommerfelg Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 skulle likt å sett den flygeturen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Hmm...mykje dissing av Sierra her...hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 er jo et bmw forum så ikke rart syns sierra er kongebiler jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Sikkert kjekt for eieren å kunne kjøre inn i garasjen fra to sider nå da, bare å kjøpe en port til Minner egentlig om en kamerat av meg som for et par år siden (faktisk i edru tilstand) sendte farens nye mondeo på taket inn i oppkjørselen til en annen kamerat av meg som vi begge har gått i klasse med! (Minner fordi begge deler var med Ford i en 60 sone og svak sving til høyre). Aldri forstått hvordan han klarte det.. Når det gjelder Sierra tror jeg det er noe av det absolutt dårligste jeg har kjørt, men hver sin smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 er jo et bmw forum så ikke rart syns sierra er kongebiler jeg da Ja som jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 da har dere ikke kjørt ordentlig sierra.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 sierra er jo skrap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå