janerik171187 Skrevet September 24, 2007 Skrevet September 24, 2007 hei, tenkte da å senke bmw'n jeg har kjøpt, har fått tak i et billig senkesett med papirer, men lurte på hvilke kostnader som kommer utover dette hvi jeg skal godkjenne det i vognkortet? har mulighet til å få tatt gratis 4hjulskontroll og slikt men ikke på noe godkjent verksted i forhold til eukontroll (jobben til faren min et militært bilverksted) lurte da på hvilke kostnader som kommer utover senkesettet og om jeg trenger 4hjulskontroll f.eks om det holder med papirer fra faren min om at det er bra?
Thomaz Skrevet September 24, 2007 Skrevet September 24, 2007 Så lenge du har målepapirene så går det bra hos far din vil jeg tro.. Ring BT å hør om det holder.. Ellers koster det ca 500 hos BT å få det godkjent.. Pleier forøvrig å være lang vente tid..
S.Hafsmo Skrevet September 25, 2007 Skrevet September 25, 2007 jeg fikk mangel på ikkegodkjent senkesett, og da måtte jeg ut med 1300,- for 4-hjulskontroll, 475,- for kontroll av 4-hjulskontroll (og selve fjærene) og 275,- for kontroll av kontroll av 4-hjulskontroll (Etterkontroll PKK).
Anderslien Skrevet September 25, 2007 Skrevet September 25, 2007 Det du må ha er jo de målepapirene fra et verksted. Hvis faren din klarer å fikse disse, så er jo det veldig greit. Og på godkjenne hos biltilsynet hvis du har de papirene, så går det veldig greit. Da jeg godkjente senkesettet på min forrige bil, tok jeg firehjulskontroll hos et verksted, og det kosta meg 3500kr. Da bytta de en del til 800kr. Dette var sinnsykt dyrt. Også kosta det meg ca. 500kr hos biltilsynet, og det tok ca. 1t med venting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå