E.Wenaas Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Hva er planene dine for ett evnt prosjekt? Kan jo nesten ikke være annet enn større motor og kanskje noe oppfriskning i interiøret, da bilen er nærmest perfekt eksteriør messig. Som sies lenger oppe her, hadde bilen hatt ett prisleie på 75,- , hadde jeg kjøpt den tvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2007 ja den er jo så og si perfekt, men blir jo bare et prosjekt med litt små endringer bare ikke noe store greier kommer ikke til å bytte motor med det første. Kommer det en prosjekt tråd kan du jo ta en titt da for å se hva som skal gjøres . hadde du lagt på 10tusen på 75tusen så hadde du kanskje fått kjøpt den, har ikke noe behov for å selge den som sagt så lengre ned enn det går jeg garantert ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OCK-Racing Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Jeg lurer litt på hvordan den kan ha begynnt å ruste allerede nå, når den ble hellakkert for 1 år siden? Stiller meg noe kritisk til grunnarbeidet som er gjort. Hvem har sakt det er på grunn av rust? Kan være hærverk på bilen som gjør at det ble finest med hellakering! Å koffor stille du deg kritisk til grunnarbeidet? Noen spesiell grunn? Meget pen bil. Hadde den blitt solgt før rundt 70.000 hadde jeg kjøpt den tvert. Nydelig bil! Samme f hva grunnen til hellakkering er. Hadde bilen min blitt anngrepet av rust 1 år etter jeg hadde lakkert den hadde jeg enten satt mine tvil til de som har gjort jobben, eller tenkt over mitt eget bilhold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 ja den er jo så og si perfekt, men blir jo bare et prosjekt med litt små endringer bare ikke noe store greier kommer ikke til å bytte motor med det første. Kommer det en prosjekt tråd kan du jo ta en titt da for å se hva som skal gjøres . hadde du lagt på 10tusen på 75tusen så hadde du kanskje fått kjøpt den, har ikke noe behov for å selge den som sagt så lengre ned enn det går jeg garantert ikke! Hmm. Jeg har 82,- + ei vinflaske å rutte med. Ring meg på 95702273, så kan jeg komme å besiktige bilen samt muligens ta den med meg hjem også hvis alt klaffer Men da må det være nok bensin på tanken til en tur på 20mil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Har ikke alt utstyr da sportstolene for eks. men var en veldig pen bil! det skal du ha Og midtarmlene og 3-eiket airbag ratt... Men uansett, skal ikke spore helt av Utrolig pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Har ikke alt utstyr da sportstolene for eks. men var en veldig pen bil! det skal du ha Og midtarmlene og 3-eiket airbag ratt... Men uansett, skal ikke spore helt av Utrolig pen bil jaja, men så og si alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 ja den er jo så og si perfekt, men blir jo bare et prosjekt med litt små endringer bare ikke noe store greier kommer ikke til å bytte motor med det første. Kommer det en prosjekt tråd kan du jo ta en titt da for å se hva som skal gjøres . hadde du lagt på 10tusen på 75tusen så hadde du kanskje fått kjøpt den, har ikke noe behov for å selge den som sagt så lengre ned enn det går jeg garantert ikke! Hmm. Jeg har 82,- + ei vinflaske å rutte med. Ring meg på 95702273, så kan jeg komme å besiktige bilen samt muligens ta den med meg hjem også hvis alt klaffer Men da må det være nok bensin på tanken til en tur på 20mil Desverre men det blir nok fortsatt litt lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Jeg lurer litt på hvordan den kan ha begynnt å ruste allerede nå, når den ble hellakkert for 1 år siden? Stiller meg noe kritisk til grunnarbeidet som er gjort. Hvem har sakt det er på grunn av rust? Kan være hærverk på bilen som gjør at det ble finest med hellakering! Å koffor stille du deg kritisk til grunnarbeidet? Noen spesiell grunn? Meget pen bil. Hadde den blitt solgt før rundt 70.000 hadde jeg kjøpt den tvert. Nydelig bil! Samme f hva grunnen til hellakkering er. Hadde bilen min blitt anngrepet av rust 1 år etter jeg hadde lakkert den hadde jeg enten satt mine tvil til de som har gjort jobben, eller tenkt over mitt eget bilhold. Bilholdet mitt er det ikke noe galt med det gir jeg garanti for! og forrige eiers virker også veldig bra. Og jeg vet ikke stort om hvem eller hva som har blitt gjort før og under lakkering da det ikke er jeg som har fått den hellakkert. Men sånne innlegg som dette var det jeg ikke ville ha i denne tråden, men følte bare at jeg måtte svare. Nå vil jeg ikke ha flere slike innlegg !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 alt for høyt priset, går dessverre ikke opp 30-40 000 i pris p.g.a lakk og senkesett. Men utrolig pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 ja, du får 75,- og ei vinflaske av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 fin bil hvilket merke er lysene som er montert fremme (hovedlys og blinklys)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 fin bilhvilket merke er lysene som er montert fremme (hovedlys og blinklys)? FK Automotive Forøvrig en av de peneste E36 jeg har sett her inne... Er det topasblå som er fargen? Så litt for mørk ut til å være estorilblå.. Tøft med hvite felger ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2007 ja, du får 75,- og ei vinflaske av meg først sier du 82k,-+ en vin flaske nå går du tilbake til 75k,- hmm... da kan du være sikker på at du ikke får kjøpe den drikker ikke vin uansett så den hjelper ikke noe hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2007 fin bilhvilket merke er lysene som er montert fremme (hovedlys og blinklys)? FK Automotive Forøvrig en av de peneste E36 jeg har sett her inne... Er det topasblå som er fargen? Så litt for mørk ut til å være estorilblå.. Tøft med hvite felger ;D takk takk tro det eller ei, men så er jeg litt usikker på åssen farge det er da forrige eier som fikk den lakkert på nytt sa bare at den skulle være i samme farge som det var. og noen ganger er den lys andre ganger mørk (virker sånn for meg) hehe. Jeg fikk med farge koden, men husker ikke den nå. skal søke meg litt frem når jeg husker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg