Gå til innhold

Fjerning av 318 is emblem

Nøstbakken
 Share

Anbefalte innlegg

Tror varmluftpistol funker bedre enn hårtørkeren, det hadde jeg brukt hvertfall. Og skrape lim rester fra lakkert overflate med en plast gjenstand eller skje!? dummeste jeg har hørt! Man skraper ikke på en lakkert overflate. Men med varmluftpistol får du mye mer varme og da løsner limen mer, men ikke varm for mye!

Vel, jeg hadde ihvertfall ingen problemer med å skrape av taperestene med en stump gjenstand. Ble selvsagt ingen merker.

Og.... sist jeg sjekket, så er det faktisk ikke alle som har en varmluftspistol liggende og slenge.. :roll: -Derfor- foreslo jeg hårtørker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-får du merke av helt,å uskada som i strøkent. så kan æ kjøpe det av dæ.

du burde som nevnt over bruke varmluft pistol (forsiktig)

å sitrus rens e genialt på limresta

Lykke til :D

Har et ubrukt 318is emblem liggende. Teipen er gått av på "318"

pris? om du lurer,så skal det lakkes matt sort,å en T skal tilføyes når bilen kommer ut av vinter dvalen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en tynn tråd og "skar" teipen av med den. Så gnikka jeg med tommelen slik at teipen gikk av lakken. Mulig det er annerledes med min 22 år gamle teip, men burde ikke være det.

Det ble ingen merker eller noenting.

Jeg polerte bilen etterpå og satt tilbake emblemet med ny teip. Kjøpte også et nytt som jeg ikke har montert enda, det var ikke mange kronene det kosta.

Oppgi delenr. til GS, eller bare søk på varenummerene i butikken deres.

318 - 51141960222 - 235,48

is - 51148122481 - 91,64

Totalsummen for de to nye emblemene blir 327,12kr.

Er ikke de gamle skada så kan du bare kjøpe deg en rull dobbeltsidig teip på biltema og klippe til rektangulære former, så klasker du på bakpå emblemene så er alt godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...