Nils Jørgen Skrevet September 25, 2007 Skrevet September 25, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=L8AkG8rimX8&NR=1
Ad|oS Skrevet September 25, 2007 Skrevet September 25, 2007 Hehe, litt av en doning. Stygge felger, men passer vel til en slik bil
Peer Skrevet September 25, 2007 Skrevet September 25, 2007 Kult! Kanskje noe å vurdere for de som senker?
Oak Skrevet September 25, 2007 Skrevet September 25, 2007 for å være ærlig så jeg mer på ho i blå skjørtet i bakgrunn der:P
Stephan.s Skrevet September 25, 2007 Skrevet September 25, 2007 Oak skrev: for å være ærlig så jeg mer på ho i blå skjørtet i bakgrunn der:P Kan nesten garantere at hu er billigere enn bilen. Sikkert billigere enn en pakke hubbabubba for alt jeg vet
Oak Skrevet September 26, 2007 Skrevet September 26, 2007 Stephan.s skrev: Oak skrev: for å være ærlig så jeg mer på ho i blå skjørtet i bakgrunn der:P Kan nesten garantere at hu er billigere enn bilen. Sikkert billigere enn en pakke hubbabubba for alt jeg vet Hehe... passer bra det... lommeboka mi er noe tom om dagen:)
Azeton Skrevet September 26, 2007 Skrevet September 26, 2007 Stephan.s skrev: Oak skrev: for å være ærlig så jeg mer på ho i blå skjørtet i bakgrunn der:P Kan nesten garantere at hu er billigere enn bilen. Sikkert billigere enn en pakke hubbabubba for alt jeg vet hoho .. Oppfører man seg pent er det til og med gratis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå