EvenS Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Såfremt denne bilen er i topp stand og rustfri så mener jeg den bør gå for rundt 75-80k Hvis dere kiker nærmere på de fleste eksemplar av E36 så ser dere hvor ruskete de aller fleste faktisk er, de bra eksemplarene er vanskelig og finne under 70-80k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Forresten, du burde legge i noen kroner og timers pleie i de setene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 26, 2007 Forfatter Share Skrevet September 26, 2007 Såfremt denne bilen er i topp stand og rustfri så mener jeg den bør gå for rundt 75-80kHvis dere kiker nærmere på de fleste eksemplar av E36 så ser dere hvor ruskete de aller fleste faktisk er, de bra eksemplarene er vanskelig og finne under 70-80k. bilen har vært plukket er ny lakk og slite deler for ca 1.5 år siden! er litt plukk på bilen men det må man regne med bilen er jo ikke ny! setene har fått kjørt seg med div produkter etter bildet så ser endel bedre ut! men er enda ikke helt 100, slik jeg vil ha den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 26, 2007 Forfatter Share Skrevet September 26, 2007 jeg ville sagt 55-70 avhengig av tilstand på slitedeler og inntrykk av bilen ved besiktigelse. så lenge den er godkjent ombygd synes jeg det er greit, men det hadde vært kjekt med servicehefte på begge motorene. forøvrig har ikke vingen og leppa di noe med en m3 å gjøre. vingen var til valg på alle e36 coupe og leppa er fra rieger e.l. er en motorsport vinge som man kunne få som ekstra utstyr på m3 3.2l har vært opp før dette her! er slik jeg har fostått det! kjenner iallefall en som har den vingen på sin 3.2L M3 og den er ikke ettermontert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Jeg tror iallefall det er lettere å få mer for den på finn/autodb etc enn her inne, hvor "alle" har bmw og eller mye peiling på bmw.. Man blir med en gang mer kritisk da. Du vil nok uansett innse at å selge den ikke lønner seg noe særlig... Da er det bedre å ha den, særlig hvis du "endelig" er fornøyd...hvis du skjønner. For det tar jo mye tid og penger for å få en bil slik du vil ha den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Burde vel som folk sier her få et sted mellom 60-75k, men hvorfor diskutere og argumentere for hvor bra bilen er, du sier jo du ikke skal selge uansett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 jeg ville sagt 55-70 avhengig av tilstand på slitedeler og inntrykk av bilen ved besiktigelse. så lenge den er godkjent ombygd synes jeg det er greit, men det hadde vært kjekt med servicehefte på begge motorene. forøvrig har ikke vingen og leppa di noe med en m3 å gjøre. vingen var til valg på alle e36 coupe og leppa er fra rieger e.l. er en motorsport vinge som man kunne få som ekstra utstyr på m3 3.2l har vært opp før dette her! er slik jeg har fostått det! kjenner iallefall en som har den vingen på sin 3.2L M3 og den er ikke ettermontert. som jeg skrev så var det et valg man kunne ta ved kjøp av ny bil, vingen eksisterer i flere former, med og uten motorsportemblem. mulig den kun var tilgjengelig med m-pakke, det er jeg ikke sikker på. var ikke tanken å rakke ned på bilen din, den ser meget bra ut, ser bare ikke poenget i å kalle ting som ikke er spesielt for m3 for m3. ble det forståelig tro? satser på det. lykke til med et evt salg. hadde den vært svart skulle jeg vurdert den sterkt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 26, 2007 Forfatter Share Skrevet September 26, 2007 jeg ville sagt 55-70 avhengig av tilstand på slitedeler og inntrykk av bilen ved besiktigelse. så lenge den er godkjent ombygd synes jeg det er greit, men det hadde vært kjekt med servicehefte på begge motorene. forøvrig har ikke vingen og leppa di noe med en m3 å gjøre. vingen var til valg på alle e36 coupe og leppa er fra rieger e.l. er en motorsport vinge som man kunne få som ekstra utstyr på m3 3.2l har vært opp før dette her! er slik jeg har fostått det! kjenner iallefall en som har den vingen på sin 3.2L M3 og den er ikke ettermontert. som jeg skrev så var det et valg man kunne ta ved kjøp av ny bil, vingen eksisterer i flere former, med og uten motorsportemblem. mulig den kun var tilgjengelig med m-pakke, det er jeg ikke sikker på. var ikke tanken å rakke ned på bilen din, den ser meget bra ut, ser bare ikke poenget i å kalle ting som ikke er spesielt for m3 for m3. ble det forståelig tro? satser på det. lykke til med et evt salg. hadde den vært svart skulle jeg vurdert den sterkt selv. kan Rullemale den før salg vettu nei skjønte du ikke rakka ned på bilen! men jeg trodde vingen bare kom til 3.2L men da vet jeg jo det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå