kimeide Skrevet September 27, 2007 Skrevet September 27, 2007 jeg tenker på papirer som biltilsynet trenger for å godkjenne den, hvor motoren kommer fra og at den er momset inn...?!!!
PenguiN- Skrevet September 27, 2007 Skrevet September 27, 2007 Hva i alle dager...hahaha!Kimeide, får og si det slik, denne motoren kjøper du for å herje med. Ikke for å dra bort til bilsynet i finstasen for å prøve å få noe som helst godkjent, det skjønner du vel? Når det gjelder papirer, hva skal du med det? om du er redd for å bli tatt med umomset motor, så tror jeg du blir redd når biltilsynet innser at 1000hk ligger i horisonten og lusker...
Pitstop Skrevet September 27, 2007 Skrevet September 27, 2007 Hvilke råder og stempel?Såvidt meg kjent, ble vel denne motoren bygd opp av Robin med 318is stempel og orginale 325 råder? Isåfall, er jo det vesentlig informasjon? OT: Robin fra stavanger????
Ola. Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 Hvilke råder og stempel?Såvidt meg kjent, ble vel denne motoren bygd opp av Robin med 318is stempel og orginale 325 råder? Isåfall, er jo det vesentlig informasjon? OT: Robin fra stavanger???? Robin fra sverige, å nei, ikke hun som synger Han har en byggetråd på en 3.5l på PPF.. kaller seg Robz eller no..
kimeide Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 PenguiN- : skal jeg begynner på deg..? der jeg bor er det ca 10 000 tekniske kontroller i året, vist ikke det er nærmere 15 000, jeg bor ca 700 km vekke fra en asfalt bane! ERGO ! ! ! ! ! Vi som kommer fra denne siden av fjellet, vi må herje på vanlig vei vi... derfor hadde jeg trengt papirer på den motoren vsit jeg skulle vært intresert i den... pga vi må ha bilene våres godkjent vi... ellers hakke vi bil FORSTÅR DU ? ? ? ?
Bimmerlars Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 PenguiN- :skal jeg begynner på deg..? der jeg bor er det ca 10 000 tekniske kontroller i året, vist ikke det er nærmere 15 000, jeg bor ca 700 km vekke fra en asfalt bane! ERGO ! ! ! ! ! Vi som kommer fra denne siden av fjellet, vi må herje på vanlig vei vi... derfor hadde jeg trengt papirer på den motoren vsit jeg skulle vært intresert i den... pga vi må ha bilene våres godkjent vi... ellers hakke vi bil FORSTÅR DU ? ? ? ? Eid
PenguiN- Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 lol er vanskelig for meg på en måte å sette meg inn i problemet ditt FORDI her jeg bor, som er langt unna noen asfaltbane har jeg tildags dato hørt om 2 tekniske kontroller på 2-3 år...så den slags greier er ikke en "issue" her oppe Jeg ville bare poengtere at et slikt bygg som dette er ikke laget for å godkjennes og appluderes av BT eller politet. der er for å gi kompisene dine hakeslepp og evt konkurrenter på banen tårer i øyekroken..var ikke slemt ment
The_transporter Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 heftig motor.. hadde jeg vunnet i lotto hadde jeg hentet den og satt den i e39en min meneh for å si det slik.. du stopper ikke for teknisk med denne vel? finnes vel ikke en politibil i norge som holder føllge med deg da ikke det at man skal kjøre slik..
PenguiN- Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 vel, du svir iallefall bort noen kroner på slik radarvarsling pr sms hvis man har denne dynamitten under panseret slik at man får en heads up og heller setter kursen over fjellet kontra veistrekninga hvor landveisrøverene med laser står! ^^
Ond Racing Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2007 heftig motor.. hadde jeg vunnet i lotto hadde jeg hentet den og satt den i e39en min meneh for å si det slik.. du stopper ikke for teknisk med denne vel? finnes vel ikke en politibil i norge som holder føllge med deg da ikke det at man skal kjøre slik.. Første E39`n med M20 som jeg har hørt om ihvertfall! det hadde vært noe.. Tja..det kan jo hende onkel hadde lurt litt da den gamle E30`n begynner å legge striper i 170km/t pluss på asfalten Har kun testet den på bane å da spinner den lett på 3.gir og 4.gir og kanskje til og med på 5.gir hvis du treffer kurven godt. Som dere ser på filmen så er det jo helt vilt hvor bra det går.
Aama_Racing Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 det er det samme som "burned" på engelsk på en måte:P eller at du har blitt satt fast:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå