Bimmerlars Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 eid..? Ja hva betyr det..? Din forklaring på hvorfor du skal ha det godkjent var såpass god at du på en måte avslutta den diskusjonen
kimeide Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 eid..? Ja hva betyr det..? Din forklaring på hvorfor du skal ha det godkjent var såpass god at du på en måte avslutta den diskusjonen hehe... takk takk... men alikevel kommer det mye smarting svar her som sier at man bare stikker fra politiet og sånn... herregud... jeg prøver å få svar på noe på en motor jeg er intr i å kjøpe, men så kommer det jo 1 million IDIOT svar, fra noe som er så useriøst at de burde holdt meningene sine for seg selv... ENKELT Å GREIT ! ! ! !
Bimmerlars Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 eid..? Ja hva betyr det..? Din forklaring på hvorfor du skal ha det godkjent var såpass god at du på en måte avslutta den diskusjonen hehe... takk takk... men alikevel kommer det mye smarting svar her som sier at man bare stikker fra politiet og sånn... herregud... jeg prøver å få svar på noe på en motor jeg er intr i å kjøpe, men så kommer det jo 1 million IDIOT svar, fra noe som er så useriøst at de burde holdt meningene sine for seg selv... ENKELT Å GREIT ! ! ! ! Ja, du sier noe.. Det går på film, for å si det sånn
kimeide Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 hehe.... det er sant... regner ikke akkurat med at de på UP er svaktsynte liksom,eller blind for den saks skyld... men nok om det... FINNES DET PAPIRER PÅ DENNE MOTOREN SOM KAN VISE TIL HVOR DEN KOMMER FRA...?
Ond Racing Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2007 Ingen som kan tenke seg en skikkelig rå turbo motor? Kan evt selges uten datasprut og tenning..Åpen for bud på det
Ond Racing Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2007 ikke noe svar å få nei... Har kvittering på motoren hvis det er det du vil ha.
ThomasB Skrevet November 3, 2007 Skrevet November 3, 2007 følger bensinpumpe® med, hvilke kjører du på forresten? er motoren solgt?
Ond Racing Skrevet November 3, 2007 Forfatter Skrevet November 3, 2007 Kan selge med bensin pumper og hvis du trenger det. Kjører med 2 stk Bosch 086 pumper, mener at det er det de heter. Klarer ca 450-500hk hver. Motoren er ikke solgt enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå