Thomaz Skrevet September 27, 2007 Forfatter Share Skrevet September 27, 2007 Syns forresten di 5 eika så rimelig brutale ut med den kanten Er ikke lett å bestemme seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 jeg kjører 245/35 bak på 10" breie felger. er greit strekk i de. 215/40 foran på 8,5" brei felg. Sporing.. spørs litt på dekkmerke. 4 hjulskontroll gjør vel sitt også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 28, 2007 Forfatter Share Skrevet September 28, 2007 Oki.. Lurer på om det kanskje hadde lønt seg med 17"? Har åsså veldig lyst på Keskin å Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Ultra deep dish høres jo rått ut Hehe har ikke bretta di ut, men er ganske bra valsa 5 serie felger, vil ikke det spore mer siden du for innpresse lenger ut? Har hørt det.. Åssen dekk dim vil passe på di her.. vil ha litt strekk, pluss at jeg helst vil ha 40 profil for å få litt komfor.. Du vil ha den looken som de har i stylingkataloger ja Klart bilen vil spore mer med bredere felg, felg som går lenger ut (tenk kraft x arm), lavere profil, lavere senking (mindre bevegelighet/stivere, absorberer bevegelsene mer).. Profilen er prosentvis høyde av bredden på dekket, så den må jo velges utifra bredden på dekket ift standard rulleomkrets. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Jeg har 5-serie innpress på felgene på min e36, å det går bra, merker ikke noe sporing heller. Fram så har jeg 8,5*18 ET13 og bak 10*18 ET18. Men valsing må i hvertall til og en meget stiv bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 E46 Coupe er såvidt jeg vet en del større i hjulbuen enn e36, og jeg har 18x9.5" ET34 bak på 255/35/18 Toyo Proxes Ts-1 som er de rundeste/smaleste dekkene du får tak i, og som jeg vil anbefale når det er dårlig plass. Da er bilen senka 40/20 mins jeg det var, utover orginalt. Hjulbuene er ikke valsa. Dette går helt fint, men hender en sjelden gang at jeg hører et gnikk bak der. Så synes det er rart at du får plass, men e36 har kanskje mer negativ chambervinkel på bakhjula? Hvor mye tjente du på å valse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 28, 2007 Forfatter Share Skrevet September 28, 2007 Sigbjørn: Har du bilde av bil med felga? Ser dem er ganske lik dem jeg har sett på.. Vet ikke hvor mye jeg har tjent på det.. Var sånn når jeg kjøpte den.. Men er mye mer plass der enn det er orginalt.. Forrige bilen hadde jeg 19/235/35 uten valsing, å det gikk helt fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå