BMW E46 320 stv Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Hei Har igjen tatt til vett og kjøpt mæ bmw igjen. Har hatt et par e30 før.. Va å henta mæ en 2004 320d stv i går. Alt funka fint men et par ting sælger ikke kun svar på. Sia d e import e bruksanvisning på tysk... Nån som veit kolles eg kain få overført kontaktene mine fra en nokia n95 over til bilen? Har parret dem og det ringer i bilen og alt d der.. men står ikke navnet.. Er det evt noen som har en norsk manual de kan sende meg som jeg kan låne en liten sund til å begynne med nå..? Spesielt på den prof navi greia.. Evt finner jeg noe sånt på nett? Ha søkt litt men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Får du ikke kjøpt en ny slik manual hos BMW? Det skal gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Du får kjøpt manualer på dansk eller svensk både hos Bmw og på nettet, f.eks. www.schmiedmann.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E46 320 stv Skrevet September 26, 2007 Forfatter Share Skrevet September 26, 2007 Jo d gjør man sekkert. Men treng jo bare å lær sæ det man har bruk for, så e litt unødvendig å kjøpe en ny for bare d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Tror det koster snaue 200,- for en manual Telefonliste skal bli automatisk lasta over til bilsystemet hver gang den starter opp og tlf ligger klar med bluetooth på. Om du slår på bluetooth på telefonen etter du har starta bilen kommer ikke adresseboka opp på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Jo d gjør man sekkert. Men treng jo bare å lær sæ det man har bruk for, så e litt unødvendig å kjøpe en ny for bare d. Er jo uansett kjekt å ha, ivertfall når den dagen du skal selge videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E46 320 stv Skrevet September 26, 2007 Forfatter Share Skrevet September 26, 2007 Tror det koster snaue 200,- for en manual Telefonliste skal bli automatisk lasta over til bilsystemet hver gang den starter opp og tlf ligger klar med bluetooth på. Om du slår på bluetooth på telefonen etter du har starta bilen kommer ikke adresseboka opp på bilen. Har bluetooth på før jeg setter meg inn og starter ja.. Men ingen tlf bok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E46 320 stv Skrevet September 26, 2007 Forfatter Share Skrevet September 26, 2007 Fant en på engelsk for e46 her: http://www.pdftown.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå