Gå til innhold

Sub/forsterker? Hvilke merker anbefales?

Anbefalte innlegg

ville værtfall styrt vekk fra ROCKFORD stage 2 . har hatt 2stk 10" som sprikker på midten , å det er ikkje på grun av høg speling , samma har sjedd med 2 kamerater..

Boschmann leverer noken sykt godt mono blokker , har selv den størst og den er til å anbefale...

Har aldri hørt om at rf subbene sprikker i midten.

har hatt rockford produkter siden 2004 i min bil. aldri vert problemer.

har 2 10" og 2 12" stage 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia er vel egentlig at det er ikke prisen du betaler som bestemmer kvaliteten på lyden når det gjelder bilstereo. Finnes massevis av komponenter som er for gode til å være sanne, og de styrer man gjerne unna, men det finnes mange komponenter som er midt på treet som er veldig overpriset. RF er ikke noe som har imponert meg i forhold til pris iallefall, og heller ikke kicker. Focal har jeg bare positive opplevelser med, og der får du mye i forhold til pris. Når det kommer til suber og monoblokker har jeg heller ingenting negativt å si om dynabel. Du kjører ikke et focal utopia-sett på en dynabelforsterker til to lapper liksom, men det betyr ikke at den ikke holder mål for å drive et sett i samme prisklassen som forsterkeren selv. Jeg ville heller hatt to dynabel 9812 elementer på en dynabel 7501 enn en RF 2x12" kasse og forsterker til elleve lapper iallefall, men det er min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...