Mikke1981 Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 Jepp kjøpte supersport på min !(50 mm)Og er ikke fornøyd dårlig kvalitet på di greiene der! Men dempere fra koni er knall bra værtfall:)
benger Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 Shot with Canon EOS 350D DIGITAL Har 30/30mm Lesjøfors fjærer. Syns det ble ganske bra. Ligger hvertfall betydelig bedre i svingene enn org. (17" felger)
Mr.M3 Skrevet Oktober 5, 2007 Skrevet Oktober 5, 2007 Begynner man å senke bilen slik dere snakker om her vil den bli mye stivere og mer ubehagelig å kjøre. Sjansen for at felger subber i vil også bli mye større. At den vil sitte bedre i svingen er naturlig da den får lavere tyngdepunkt, men hvem vil vel ofre en bils kjørekomfort mot at man kan kjøre fortere i svingene med den. Det med at den blir mye penere er jeg sterkt uenig. Hvis det hadde vært en realitet hadde jo alle senket bilen sin noe som hører med til sjeldenhetene.
S.Hafsmo Skrevet Oktober 5, 2007 Skrevet Oktober 5, 2007 hvorfor har faren din kjøpt M3 til deg da, når du bare ønsker å kjøre sakte og komfortabelt i en bil som helst ikke skal være av sjelden type? Benger: den så jo faktisk ganske bra ut med 30/30, står mye finere enn min med 40/40.
Mr.M3 Skrevet Oktober 5, 2007 Skrevet Oktober 5, 2007 hvorfor har faren din kjøpt M3 til deg da, når du bare ønsker å kjøre sakte og komfortabelt i en bil som helst ikke skal være av sjelden type? Benger: den så jo faktisk ganske bra ut med 30/30, står mye finere enn min med 40/40. Bilene mine har jeg selvfølgelig betalt selv. Hvorfor skulle noen andre betale for mine greier? M3'n min er helt orginal bortsett fra felgene og litt oppjusteringer på motoren. Sikker på at jeg parkerer deg rimelig lett både på strekka og i svingene;) Slutt å syt og kjøp deg heller en skikkelig bil!
Superbeetle Skrevet Oktober 5, 2007 Skrevet Oktober 5, 2007 Jeg trodde at e30 m3 ble levert med 15" Herregud hvor harry det er å sette større felger på altså.. Blir jo sikkert helt elendig å kjøre også.. Hvis jeg hadde hatt en m3 så hadde jeg nå aaaaaldri funnet på å gjøre noe med felgene, heller ikke med motoren. For hvis motoren er konstruert slik den er så ville jeg ikke gjort noe med det. Ville jeg hatt mer hk og bedre ytelse så hadde jeg kjøpt en nyere bedre bil..
S.Hafsmo Skrevet Oktober 5, 2007 Skrevet Oktober 5, 2007 hehe, må si meg enig der. hadde folk ville hatt flere hk eller større felger hadde vel bilen vært levert med det fra fabrikk?
Stonescream Skrevet Oktober 5, 2007 Skrevet Oktober 5, 2007 Synest det er ille nok å frese rundt i Oslo i min E34 med originaldemping og 17" med 235 og 225/45/17 dekk. Ligger godt nok i svingene for min del og ille nok å kjøre rundt de helvetes humpene som er over alt som det er. Hadde jeg bodd "ute på landet" og frest E18 eller lignende meste av tiden hadde jeg kanskje senka den bittelitt for den er høy fremme gitt.
S.Hafsmo Skrevet Oktober 5, 2007 Skrevet Oktober 5, 2007 skjønner jeg godt, da er det jo greit å ha det mangfoldet innen senkesett, så folk kan modifisere bilen etter eget behov. jeg f.eks trenger ikke akkurat bekymre meg for fartshumper osv.
Anderslien Skrevet Oktober 5, 2007 Skrevet Oktober 5, 2007 Å, jeg begynner å le når jeg ser innleggene dine Mr.M3. Du skriver så mye fint Du motsier jo deg selv og greier, så det er jo bra!
Attila Skrevet Oktober 5, 2007 Skrevet Oktober 5, 2007 Hmmm, når jeg ser bilder av bilene deres med 40/40 senk så begynner jeg å grue meg til 75/40 settet skal på.
S.Hafsmo Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 75/40? ikke no småtteri altså? har litt vanskelig for å tro at det går uten valsing altså? kommer jo dog selvfølgelig an på dekkdim. men uansett er det jo ganske heftig senk. hva slags sett er det du skal montere? (merke)
Attila Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 75/40? ikke no småtteri altså? har litt vanskelig for å tro at det går uten valsing altså? kommer jo dog selvfølgelig an på dekkdim. men uansett er det jo ganske heftig senk. hva slags sett er det du skal montere? (merke) Hehe, jeg har aldri sett en e34 med såpass senk egentlig. Har ikke kjøpt meg felger enda, så får se hva det blir plass til i forhold til orginaldimm. Er FK-fjærer. Tenker på hva slags dempere jeg skal kjøpe, noen som har noen tips?
JoCCe Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 Hadde 60/40 senk på min, bilen lå da veldi pent åver felgene, men bunnpanne å front fanger ble litt i laveste laget Hadde Ap fjærer å gule koni på bilen. Riktig nok 520 min da. Orginale 75mm senkefjærer? Det er rimelig voksen senk, justerbart senkesett da? Fjærna gummiputa som fjæra ligger i forran, noe som slapp den ca 10-15mm ekstra ned, ble aaalt får lav
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå