Gå til innhold

nokk bensin i en 325 i e36?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke helt sikker på hvordan spjeldet ser ut på M50-motoren (din motor), men jeg tipper du kan få festet på en "pinne" der et sted som følger gasspådraget ditt. I enden av denne pinnen du lager kan du få satt på en fjær som drar i knappen på en bryter.

Dysene trenger bare strøm. merk deg om du gjør dette vil du få full ladd på dysene med en gang og kan resultere i litt vel mye fuel og;)

Vet ikke hvordan jeg skal forklare deg det, men det er den billigste måten jeg kan komme på nå

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

okey,hmm, er ikke det litt ustabilt kansje? vist jeg skal årdne en sikker løsning da? hva vill det koste meg? kan jeg få taki brukt tillegsprut og dyser en plass?

Skrevet

klarer du å få strøm på dysene får du da nok bensin. klart det ikke er optimalt, men nå har du klagt så mye på kostnader at jeg kom fram med en løsning til 200,- og to timers jobb;)

Jada, alt sånt får du brukt

Skrevet
klarer du å få strøm på dysene får du da nok bensin. klart det ikke er optimalt, men nå har du klagt så mye på kostnader at jeg kom fram med en løsning til 200,- og to timers jobb;)

Jada, alt sånt får du brukt

hehe ja bynner å gå tom for cash=P hva trenger jeg til den løsninga da? og hvor tar jeg strømmen ifra?

vist strømmen bare plutseli kutter da blir det vell skjærings?

Skrevet

kan gjøre det når de åpner imorgen,

greia er nå at bilen har stått i ro i 2 mnder snart, og jeg har så vidt skrudd på manifold og turbo, mangler masse skruer i manifolden enda, og 1 i turbo som jeg ikke får inn,

og tanken på alt det elektriske og bensinen osv blir jeg sprø av;P har trodd bilen skulle være ferdig vær eneste helg for 1 mnd tilbake, så kan hende jeg syter klager å spørr mye;P

idag ble jeg ekstra frustrert pga turboen er for langt opp til å feste på luftfilter osv, og så hører jeg at jeg må forlenge ledningene til LMM og lodde de, jeg har heller ikke loddebolt så blir vell noen kroner der også.

Det som står igjen nå er: feste turbo og manifold skikkelig, eventuelt senke turbo for å få på luftfilter, sveise eksos,må skaffe v-bånd klemme, ordne olje inn og ut av turboen, legge opp trykkrørene, muligens flytte LMM forran luft filteret,og montere bensinstrykkreg og turbotrykreg, og så hvar det jo den tillegspruten eller den garasjeløsninga med 1 dyse som jeg absolut ikke veit hvordan jeg monterer,hehe

så har en del jobb forran meg enda...

Skrevet
kan gjøre det når de åpner imorgen,

greia er nå at bilen har stått i ro i 2 mnder snart, og jeg har så vidt skrudd på manifold og turbo, mangler masse skruer i manifolden enda, og 1 i turbo som jeg ikke får inn,

og tanken på alt det elektriske og bensinen osv blir jeg sprø av;P har trodd bilen skulle være ferdig vær eneste helg for 1 mnd tilbake, så kan hende jeg syter klager å spørr mye;P

idag ble jeg ekstra frustrert pga turboen er for langt opp til å feste på luftfilter osv, og så hører jeg at jeg må forlenge ledningene til LMM og lodde de, jeg har heller ikke loddebolt så blir vell noen kroner der også.

Det som står igjen nå er: feste turbo og manifold skikkelig, eventuelt senke turbo for å få på luftfilter, sveise eksos,må skaffe v-bånd klemme, ordne olje inn og ut av turboen, legge opp trykkrørene, muligens flytte LMM forran luft filteret,og montere bensinstrykkreg og turbotrykreg, og så hvar det jo den tillegspruten eller den garasjeløsninga med 1 dyse som jeg absolut ikke veit hvordan jeg monterer,hehe

så har en del jobb forran meg enda...

Med andre ord... du har hele jobben foran deg :lol:

Kunne anbefalt deg å drite i hele turboen, men får vell heller ønske deg lykke til og håper det blir veldig lære-rikt for deg :wink:

Det blir nok bra til slutt :D

Skrevet

Vel, Du har mer eller mindre hele turbokonvertingen foran deg fortsatt. hehe. Så ikke rart man blir sprø av tanken. Men gjør det systematisk. skriv opp hvilke deler du forventer at du skal montere dag for dag. slik at du kan stryke det bort, du føler da at det kommer til å gå mye lettere når du får det til. Jeg har mange eksosmuttere til deg om det er det du mangler..

Skrevet

hehe ja, har bestilt opp eksosmuttere, får de imorgen tenker jeg, joda altså det skal jo gå ganske bra vist jeg tar ting trinnvis... men probleme er at jeg kan ikke skru noe mere nå før jeg veit om jeg må senke turbo eller ikke, fordi da må jeg opp med manifolden igjen..

skal ringe a-dekk imorgen å høre om jeg kan få noe tips til tillegspruten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...