Gå til innhold

nokk bensin i en 325 i e36?

Anbefalte innlegg

Skrevet
okey, da får du vell en slags knekk på den slangen da? hvordan skal du bygge om motorfestet?

trenger ikke å gjøre om motor festet. bruk ein 3" slange bit på ca 10 cm ut fra turbo under motor festet (er ltt prakk å få på slange etter turbo er montert, likaste er å sett på slange bit`n før du setter oppi turbo`n) så rør bit. da får du plass til massemåler å filter. å d blir ikke noen mye knekk på slangen

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
okey, da får du vell en slags knekk på den slangen da? hvordan skal du bygge om motorfestet?

trenger ikke å gjøre om motor festet. bruk ein 3" slange bit på ca 10 cm ut fra turbo under motor festet (er ltt prakk å få på slange etter turbo er montert, likaste er å sett på slange bit`n før du setter oppi turbo`n) så rør bit. da får du plass til massemåler å filter. å d blir ikke noen mye knekk på slangen

slange først og rør etterpå? og LMM etter det ijen? får nokk den knekken alikavell tror jeg, bli en bulk på ca2-3 cm da, kansje mer og, og det er ikke bra når det er vakum der, når den suger luft, kan rissikere at den blir helt klemt sammens da? å bilen stopper opp helt

Skrevet

slange først og rør etterpå? og LMM etter det ijen? får nokk den knekken alikavell tror jeg, bli en bulk på ca2-3 cm da, kansje mer og, og det er ikke bra når det er vakum der, når den suger luft, kan rissikere at den blir helt klemt sammens da? å bilen stopper opp helt

blir ikke klemmt sammen nei, jeg har d sånn på min bil. jeg bruker en slangebit som er litt stiv, så rør, så slange å lmm så filter da blir filteret i ned kant av radiator.

Skrevet

så det har ikke noe å si vist det er en knekk på slangen? får vell nokk luft fordi..

tror jeg plasserer LMM der den er orginalt, mange som har hatt den der å det har funket så tenker jeg prøver det først =)

vist noen har noe tips til hva slags gummi/plastikk jeg kan bruke å feste på turbo med så si ifra :lol: som jeg kan feste på luftfilteret etterpå!

silikon er jo seff en mulighet men det er så dyrt.. =/

Skrevet

får vel nåkk luft ja. jeg prøvde lmm på orginal plass først, men d var ikke bra, fjusket hele tiden så lenge jeg ikke kjørte på full gass. å d er stor sjangse for at lmm går istykker fort på orginal plass`n. tåler ikke mye de strengene inni lmm. d virker sikker en liten stund, men varer sikkert ikke lenge. blir noen kroner ekstra å ut med når den går istykker da. unødvendig å måtte kjøpe ny lmm, når d tar ca 10 min å flytte den dit denn skal

Skrevet

Er det ikke bare å flytte lmm'en da? no har det blitt diskutert opp og ned her. Hvis ikke du kan skjøte noen ledninger så er det bare tull og bortkastete penger å bygge turbomotor..

Sorry men blir bare litt frustrert....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...