xato89 Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 noen som har peiling på hvor gamle bilen min har blitt av? en svart 88 mod bmw 520 kjenne merke : AJ 31477. savner den bilen =( solge den til oppland.. men får ikke kontakt med han som eier bilen nå.. er du her!? noen som kan legge opp bildet riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Skal du heve salget? He he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet September 27, 2007 Forfatter Share Skrevet September 27, 2007 Skal du heve salget? He he er nok litt sent ute til det *snufs* =( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Det er mange bmw-eiere som angrer i det de ser kjøperen brumme ut av gården og bortover gata Vet ikke hva du har før du har mista det. He he Hva med en 525i av nyere mod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet September 27, 2007 Forfatter Share Skrevet September 27, 2007 hehe.. er en sånn en bytte mann å sitter med en scorpio til en verdi av 20.000,- så er begrensa hva jeg har råd til men neste bil, skal uten tvil bli en bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Beste topic idag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 send regnr til 2282 så finner du ut hvor den går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet September 27, 2007 Forfatter Share Skrevet September 27, 2007 har jo gjort det da men får bare at den står på han som jeg solgte den til, og han har solgt den videre.. beste topic? heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Trist? Og se bilen forsvinne?? Nehei, er for godt og stå igjen med seddelbunken i hånda gitt og bare prøve og finne ut av hva spenna skal brennes av på Som feks kvinnfolk, sprit og rock-n-roll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Trist? Og se bilen forsvinne?? Nehei, er for godt og stå igjen med seddelbunken i hånda gitt og bare prøve og finne ut av hva spenna skal brennes av på Som feks kvinnfolk, sprit og rock-n-roll Beste svaret i dag Men får du ikke tak i nåværende eier er det ikke stort du får gjort. Du kan jo møte opp på døra hans, men selv hadde jeg ikke blitt glad når han jeg kjøpte bilen av plutselig står hjemme hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 savner gammelbilene mine jeg også, men en må videre i verden Jeg tenker ihvertfall slik at jeg er såpass bilinteressert at jeg må bytte litt biler og prøve litt forskjellig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet September 30, 2007 Forfatter Share Skrevet September 30, 2007 Trist? Og se bilen forsvinne?? Nehei, er for godt og stå igjen med seddelbunken i hånda gitt og bare prøve og finne ut av hva spenna skal brennes av på Som feks kvinnfolk, sprit og rock-n-roll Beste svaret i dag Men får du ikke tak i nåværende eier er det ikke stort du får gjort. Du kan jo møte opp på døra hans, men selv hadde jeg ikke blitt glad når han jeg kjøpte bilen av plutselig står hjemme hos meg. hehe.. ordner seg sikkert til jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå