Der lokomotive Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Bump igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Har sett på bilen din på Finn. Veldig fin men litt for dyr for meg. Dumt det ikke er komfor seter og trekkrok på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Har sett på bilen din på Finn.Veldig fin men litt for dyr for meg. Dumt det ike er komfor seter og trekk krok på den.. sportsetene i e39 er da mye bedre å sitte i enn komfortsetene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 sportsetene i e39 er da mye bedre å sitte i enn komfortsetene! Joda, men jeg har el comfort seter med minne nå, og er meget fornøyd med dette... Men sports setene er goè de også ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Synes sportsetene i E39 er best, men det er smak og behag det da Er det vanskelig å selge bilen nå ell? Ser det er en del folk som legger ut sine 530D for over 400.000.. Så din er jo fornuftig priset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der lokomotive Skrevet November 8, 2007 Forfatter Share Skrevet November 8, 2007 Nå gir jeg snar opp folkens. Det er synn at ingen har mulighet til å kjøpe denne perlen av en bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der lokomotive Skrevet November 23, 2007 Forfatter Share Skrevet November 23, 2007 Nå er prisen dumpet før jul folkens. Evt fin julegave? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 ja kjærringa har mara noe jævli om 530dat etter vi var å prøvde en før jeg endte opp me en gammal 528 istede..gjeldfri vertfall.. meen njaa vis du hadde tatt en MB C180 stv i bytte så!?! kansje kansje...er nå vertfall en 98mod me lite utstyr å km standt på rundt 120k absolutt alle serviser++ heslige sprek me 122hk (ps den ekke oppråna..er svart me clean look me helt greie hjul) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 tar du e34 m5 i inyttbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 innbytte sku d stå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Den fargen er en av de flotteste fargene på en bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der lokomotive Skrevet November 25, 2007 Forfatter Share Skrevet November 25, 2007 Hva slags priser har dere tenkt mht innbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 hmm den c klassen vet jeg ikke helt hva jeg kan si hva den er verdt for alle har jo gått over 150k men ca 110-120 bør den vel vere verdt..alle servicer siden ny(svigerfar var forige eier) den har vel runda 120k nå tror jeg. Bilen er vertfall eu ok å og jeg har hatt 2 servicer på den i år og kan garangtere at den sklir rett i mellom neste kontroll da det er jeg som har tatt dem. og setter selvfølgelig bilen til dama første rekke når det gjelder sikkerhet. så si nye dekker å felger på sommer å vinter i alu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der lokomotive Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der lokomotive Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 Har du noen bilder av bilen da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg