m3rnie Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Kjøpte min første bil i sommer! Ble ikke større enn 316, men er jo 2 år igjen til jeg får lappen så... Den var ikke helt strøken, skeiv forstilling (Nye michelin-dekk), slitne bakdempere (kjøper FK senkesett straks jeg får råd), og det fulgte ikke med service-hefte, så jeg tok en liten service selv Uti august begynte det å trøble, den gikk på 3 sylindre, fant ut at en pluggledning slitnet og smeltet rundt pluggen... kjipt, men fikk kjøpt ny coil og pluggledninger! Nå som alt funker som det skal, og stipendet kom inn på konto, tenkte jeg å kjøpe litt styling Nye felger (BBS CH?), senkesett, angeleyes, og så skal jeg lakke kanalene og fangerne... Skal legge opp bilder etter hvert! Kommenter gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3rnie Skrevet September 27, 2007 Forfatter Share Skrevet September 27, 2007 ble utrolig dårlige bilder det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Så fin ut den der Hvorfor kjøpe bil to år før du for lappen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 gratulerer med ny bil, men er det stort påheng og bruke studiepengene på å style opp en bil du ikke kan bruke før om to år? Spar heller pengene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Mener du burde ordne det som er galt på bilen før du gjør noe annet. Lakke bakfanger sidekjørt + nederst delene av fronten. Så noen m3 speil! Så finner du deg noen felger som passer bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 litt vanneskelig og se noe pga kvaliteten men så jo grei ut da;) bra du skal lakke den helt ned=) merkelig at bmw ikke gjorde det fra starten av? men bra bil valg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Ja da har du værtfall god tid på deg til å ordne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hewitt Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Last opp bildene på nytt på Imageshack, men velg denne gang linken som står helt nederst, "Direct Link". Da får du skikkelige bilder. For det du har gjort nå er å forminske bildet kraftig i en thumbnail, og så deretter forstørre thumbnailen kraftig igjen. Ergo elendige bilder. Så ta direct link-linkene, kopier og paste med link[*/img] (uten *) så blir det bra vettu. Ellers, gratulerer med ny bil. Gøy med en bil du kan holde på med litt frem til du får lappen også. Og 316 er jo den sjefeste bilen! Fiks det som må fikses på den, lakkert M3-front, -sideskjørt og -bakfanger, M3-speil, angeleyes, hvit blink og tåkelys (hvis det ikke er det, var litt vanskelig å se ut ifra de bildene) osv. til den er klar for veien, så blir dette bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3rnie Skrevet September 28, 2007 Forfatter Share Skrevet September 28, 2007 gratulerer med ny bil, men er det stort påheng og bruke studiepengene på å style opp en bil du ikke kan bruke før om to år? Spar heller pengene Jo, kunne jo spart... men har 3 km med grusvei som ingen bruker, så... Fint å ha noe å styre med i helgene når jeg er hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3rnie Skrevet September 28, 2007 Forfatter Share Skrevet September 28, 2007 Laster opp nye bilder med god kvalitet! Nå har lagt av litt penger til angel eyes og klare blinklys;) www.quality-autoimport.no , reklamere litt for den Takk for positiv respons, kjekt å legge ut bilen når folk er så positive http://img171.imageshack.us/img171/6897/dsc0001sr0.jpg http://img171.imageshack.us/img171/4599/dsc0007to3.jpg http://img171.imageshack.us/img171/5466/dsc0009xk0.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 så jo veldig pen ut denne i hvertfall da, er den så fin i lakken eller lyver bildene litt? i såfall orginal lakk? lykke til med prosjektet ditt i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3rnie Skrevet September 28, 2007 Forfatter Share Skrevet September 28, 2007 så jo veldig pen ut denne i hvertfall da, er den så fin i lakken eller lyver bildene litt?i såfall orginal lakk? lykke til med prosjektet ditt i hvertfall Ja den er fin i lakken, helt original Hellrot Bildene ble tatt rett etter polering, så det er bilder av bilen i all sin prakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 ja, viktig å stelle med bilen....ser jo fin ut denne da og med planene over blir det snyggt vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Fin bil. Veldig fin i lakken, skulle ønske min også var like fin i lakken Likte også godt den hekkspoileren, synes de er penest når de er litt diskret og passer slik den der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3rnie Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 Jaja folkens. Ett år siden jeg først la ut bilder av førstebilen, her kommer en liten update da det er under 2 måneder til lappen. Bilen har fått M-techdempere foran og bak i sommer, samt nye baklykter, cd-spiller og fått nye høytalere (originale). Ellers er det ikke mye gjort med den, skifta olje og alle filter, plugger og coil, så bilen er godt klar til november ja! Slenger opp etpar bilder ifra helga! Bildene var i crappy kvalitet egentlig, men dere ser jo hva som er der:P Så blir det jakt til helga da! våpnene er lett fram.. men bikkja får ikke være med... Havna inni fjorden er snart klar for å ta imot båter (gammelt bilde) Og her er familiebilen til faderen, 525dat, 04 modell, individual og mtech! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå