Anderslien Skrevet September 28, 2007 Forfatter Share Skrevet September 28, 2007 Hva syntes dere? Noe mer som bør gjøres med bilen? støvsuge bagasjerommet veldig fin og rå e34 dette (misunnelig) har du bilder fra inni bilen da? Jada, jeg skal støvsuge bagasjerommet, hehe. Men ble litt ivrig etter å ta bilder. Her er det et bilde av bilen inni, som jeg tok for ganske lenge siden: Og hvis noen vil se motoren, er det bilde av den her (Jeg har nå fjernet powerfilteret som står på og satt på originalt filterboks og har tenkt til å lakkere opp igjen toppdekslene ettersom disse har falma litt): Steffan C Skrevet: Tor Sep 27, 2007 22:02 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Blitt utrolig bra denne 540'n din Anders, og for et gromt ratt du har på den . M5 speil og kansje den plata mellom lyktene bak, samme som Frode H. monterte på sin flotte E34. Hehe, skikkelig gromt ratt Ja, har tenkt litt på speil, men det får bli etter vinteren tror jeg. Jeg syntes den plata var veldig fin på Frode H. sin, så kanskje jeg skal ha sånn på min... Men liker den veldig godt uten den plata også Jonner'n Skrevet: Tor Sep 27, 2007 22:42 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- har skjedd litt her ja! blitt ganske strøken. arti skilt hvordan ratt er det du har fra e39, sånn multifunksjonsratt? noe mer som skulle vært gjort med bilen? hmm... støvsuge bak(som tidligere nevnt), og kanskje nye klarglass tåkelys? er heller ikke stor fan av 540 merket bak, men smaken er som sagt baken.. jeg liker ting, andre ikke liker så.. Ja, vet jeg har fint skilt Nei, er bare et vanlig ratt. Er ikke fra E39, men sen E34. Men er det samme rattet som er i de første modellene av E39. Jada, skal støvsuge, hehe. Har tenkt litt på nye tåkelys. Begge mine har fått sprekker, så det må kjøpes. Men vet ikke helt om jeg skal ha sånne klarglass lykter eller vanlige originale enda. Jeg liker veldig godt 540 merket. Syntes det ble veldig fint. Jeg liker også at folk skal se at jeg har 540, og ikke tror at jeg har en liten fisemotor i bilen Andreas1 Skrevet: Tor Sep 27, 2007 23:01 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Fin bil. Finnes det slike små spoilere til bakluken på E34 slik som du får på E39? Tror den hadde kledd en slik siden du spør. Synes også du skal beholde merket bak. Siden alle med 520 napper av merkene på bakluken er man jo litt sjef når man kan skilte med at man faktisk har 540 Ja, det finnes. Jeg kjøpte en til min for en stund siden, og jeg prøvde den på. Jeg likte den bedre uten, så den solgte jeg. Ja, enig med deg at merket må være der morteym Skrevet: Tor Sep 27, 2007 23:15 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Jeg synes e34 blir rå med toning, men trenger ikke nødvendigvis være helt sota! Hvis du ikke skal gjøre det og du ikke allerede har rullegardin i bakruta så løp og kjøp! Du kan få fiksa spoiler til bakluka, men jeg synes den er finere uten. Sånn list over lyktene foran synes jeg er litt fint, men det er det jo delte meninger om. Da er det vel ikke så mye mer å gjøre Er vel litt sent å foreslå noen skikkelig fete felger med dyp kant nå Ja, kan bli fint hvis det ikke er for svart. Og må være på alle siderutene. Felgene er jeg veldig fornøyd med, så de skal være der ingard Skrevet: Tor Sep 27, 2007 23:23 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Bilen din er perfekt. Men jeg ville spandert på meg sorte hella-lykter hvis jeg hadde en så fin bil Toning er pent hvis det er tatt på alle side-vinduene. Er ikke noe fan av toning bak, da er det mye finere med gardin. Ellers skulle du hatt en skikkelig photoshoot med skikkelig kamera og tøffe bakgrunner Edit: Btw, så disse felgene på bimmerforums!! Det hadde RÅTT på din bil og Har sett litt på sånne sorte DE lys, men det får bli senere. Ja, jeg skulle hatt en skikkelig photoshoot en dag. Broren min har et bra speilreflekskamera, så kunne fått han til å tatt noen bilder. Var ikke værst de felgene der, men liker mine bedre Jonass Skrevet: Tor Sep 27, 2007 23:38 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Ble fint dette, m5 fangeren gjør at det blir en helt annen look. Likte og at du tok bort to endestusser, ble litt voldsomt med 4stk passer bedre på 7serie og x5er. Jeg har m5 speil på min og det ville jeg tro ville bli fint på din og. Hva med å kjøpe shadowline nyrer, siden resten av bilen er shadowline? Det er jo en smakssak da, den blir jo mye mer sint i front, men blir ikke penere syns jeg. Har slike på min du kan se der. Ja, m5 fangeren gjør seg godt. Ble veldig fornøyd med den. Ble finere med to endestusser syntes jeg også. Det passer ikke helt med fire endestusser på E34, selv om mange av kameratene mine syntes det og syntes jeg var dum som tok de bort, hehe. M5 speil blir nok i senere tid tror jeg. Har tenkt litt på sorte nyrer, men dama syntes det er så fint med chrom nyrer, så får vel beholde de, hehe Den blir nok sintere, men er nok finere med chrom nyrer. Så litt på bildene av din, og den ser sintere ut altså, men jeg liker chrom nyrene mine Mikke1981 Skrevet: Fre Sep 28, 2007 00:05 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Skikkelig fin å sprek bil med v8 er Takker 850i Skrevet: Fre Sep 28, 2007 00:23 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Pen bil ja Ble helt klart bedre med kun to endestusser, men tror det hadde gjort seg med en på hver side, litt større enn de du har nå Men smak og behag det da.. Ikke noen stor tilhenger av merker jeg heller, vurderer å fjerne på 850'en også.. Som en kompis sa til meg: "Riv det av, du veit jo hva slags bil du har " Men selvfølgelig litt spesielt med e34 840, men skille deg ut kan du jo gjøre i lyskryssene Liker merket mitt godt jeg Hvordan er det å kjøre 850i? Jeg prøvekjørte en like før jeg kjøpte 540'en og jeg ble veldig overrasket hvor bra den gikk og god den var å kjøre. Vi satt 4 i bilen, og når jeg ga bånn gass fra bunnen, bare spant den. Sinnsykt morsom bil. Min neste bil håper jeg blir en 850i med manuell kasse. PenguiN- Skrevet: Fre Sep 28, 2007 00:42 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Riktig, 4 stusser passer kun 7 Serien Ellers var dette en fryktelig fin E34, TIPS: BBS LEMANS, SE DELER SELGES, GRRRRRR Takker Skal nok ikke bytte ut felgene uansett hvor fine felger jeg finner. Er så fornøyd med de jeg har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 Finfin bil Anders! må si det gjorde susen med m5 hekk/sideskjørt! fikk litt lyst til å herme etter deg, samt det rattet ga jo interiøret en noe nyere look! men jeg finner altså faen ikke det 50/20 settet! nærmeste jeg har funnet var 50/35, og det blir i laveste laget bak.. forresten så stemmer jeg og for Chromnyrer og 540i merket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet November 11, 2007 Forfatter Share Skrevet November 11, 2007 Finfin bil Anders! må si det gjorde susen med m5 hekk/sideskjørt! fikk litt lyst til å herme etter deg, samt det rattet ga jo interiøret en noe nyere look! men jeg finner altså faen ikke det 50/20 settet! nærmeste jeg har funnet var 50/35, og det blir i laveste laget bak.. forresten så stemmer jeg og for Chromnyrer og 540i merket. Jeg skal bytte ut rattet enda en gang nå da. Har kjøpt meg et M-tech 3 ratt fra E46. Utrolig fint 3 eiket ratt. Så hvis du har lyst på gamle rattet mitt som du ser på bildene her, si ifra. Kan få det for 500kr Du må ringe GS for å høre om det settet. Ja, jeg syntes det er fint med chromnyrer og 540i merket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 11, 2007 Share Skrevet November 11, 2007 500,- sier du? går det an å koble på et multifunksjonsratt på et vis? har du et bilde av det nye rattet? skal ringe GS når jeg kommer hjem, men gudene veit når det blir.. lyst til å bli kvitt rattet med en gang? tenkte jeg skulle kjøre chrom og klarglass på min, da med chrom i hele grillen, men må først prøve litt for å se hvordan det blir. forresten du veit ikke hvor mange 540i det befinner seg i norge til dags dato? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet November 11, 2007 Share Skrevet November 11, 2007 e46 ratt passer ikke i e34... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet November 11, 2007 Forfatter Share Skrevet November 11, 2007 500,- sier du? går det an å koble på et multifunksjonsratt på et vis? har du et bilde av det nye rattet? skal ringe GS når jeg kommer hjem, men gudene veit når det blir.. lyst til å bli kvitt rattet med en gang? tenkte jeg skulle kjøre chrom og klarglass på min, da med chrom i hele grillen, men må først prøve litt for å se hvordan det blir. forresten du veit ikke hvor mange 540i det befinner seg i norge til dags dato? 500kr ja og det er ditt Billig det for et fult brukbart fint ratt med airbag. Send meg en PM så avtaler vi. Det er ikke et multifunksjonsratt jeg skal sette på. Tror det blir veldig mye jobb å få på det på en så gammel bil. Vet ikke helt hvor mange 540i det fins, men jeg vet om 5 stk 540i sedan til nå i Norge. kim@etnorgeikrig.com InnleggSkrevet: Søn Nov 11, 2007 16:39 Tittel: e46 ratt passer ikke i e34... Jo, det gjør det. Dette er ratt fra de helt første e46 modellene og de siste e36 modellene. Satt inn akkurat det samme rattet i min 520i. Eneste er at du må ha en ny plast brakett til sleperingen, men det har jeg, og du må bytte kontakter på grunn av at disse ikke er like. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet November 11, 2007 Share Skrevet November 11, 2007 Jeg synes 4 utblås er mye bedre jeg da.. Og uten 540i merket.. 4 utblås gir mer symmetri og symmertri er pent! Samme med 540 merket ødelegger symmetrien... Personlig så synes jeg det er bedre med en ulv i fåreklær enn at det lyser bak at du har rå motor! Morro å heller gi de som vil kappkjøre med deg en liten overraskelse Men det er nå min mening... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 jeg bare lurer, tok du disse bildene lenge etter at 50/20 fjørene var montert? jeg byttet akkurat selv fra 40/40 til 60/30, men synes enda den er for lav bake.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 nydelig e 34, en av di peneste jeg har sett! du gjorde rett i å fjerne 2 endestusser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorris Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Det er nå jeg er litt bitter for at 540`n min er grønn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorris Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Det er nå jeg er litt bitter for at 540`n min er grønn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Det er nå jeg er litt bitter for at 540`n min er grønn... Nesj, med m5-plast kan grønn blir jævli bra det og! Og husk at når det er litt mørk ute, er grønt veldig fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 jeg bare lurer, tok du disse bildene lenge etter at 50/20 fjørene var montert? jeg byttet akkurat selv fra 40/40 til 60/30, men synes enda den er for lav bake.. Ja, hadde hatt de på noen måneder ja. Anbefaler egentlig å kjøpe justerbart senkesett med en gang. Mye bedre å få justert det akkurat som du selv vil. Men det koster litt da... Men så ble det jo perfekt senk etter min mening når jeg fikk satt på de nye fjærene. Da jeg kjøpte den var den alt for lav bak. Savner gamle bilen litt jeg... Ikke comforten og kjøreegenskapene, fordi den jeg har nå er mye bedre der, men savner litt de brutale kreftene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 du ble fornøyd med E46'n ja? men justerbare senkesett er vel stort sett bare høydejusterbare fremme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 du ble fornøyd med E46'n ja?men justerbare senkesett er vel stort sett bare høydejusterbare fremme? Ja, kjempe fornøyd med den Jeg har nettopp kjøpt sett til min E46, og det høydejusterbart foran og bak. Har nettopp justert den perfekt. Så blir bra når jeg får på de nye CSL felgene på tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå