Mikke1981 Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... oWebRef=&/ Der kjøpte jeg min Shortshift Jeg fikk den satt inn på verksted kosta ikke mye. Men er folk her på forumet som har bytta den selv :)Så er nok ikke vanskelig å bytte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Er enkelt å bytte, men er en fordel med løftebukk.....Men er vel de som gjør det uten å.. Du løsner en plastforing under girmansjetten. Og et klips under bilen... Ligger vel diy her et sted. Kan ikke e39 bruke z3 skifteren også? Hvis du velger en skifter med veldig kort vandring, f.eks fra m3 el Z4M så måtte iallefall jeg bøye staget så går fra girstang til girkassen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Jepp jeg fikk staget fra Z3 Måtte ikke bøye noen stag heller:P Ble som natt å dag i forhold til den lange vandringen orginalt. Kjempe førnøyd . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
okennett Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2007 http://www.gundersen-sportscar.com/komplettpakker.htm Noen som har forslag til felger fra den siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 MEGA LUXERA hadde nok passa greit på e39 litt vanskelig å si siden jeg ikke har sett sånn før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 MEGA LUXERA hadde nok passa greit på e39 litt vanskelig å si siden jeg ikke har sett sånn før. hehe....ultimate budsjettfelgen jo...Er jo utrolig mange som kjører rundt med disse, muligens slått av Mega Acera som også finnes på siden Hvis du må kjøpe noen herfra så må det bli Tsw kyalami, som er ganske fete... Mega Wheels er ikke kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
okennett Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Er ikke lett å bestemme seg, men har alle muligheter åpne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Hva er du ute etter? 17" 18" eller 19". Sommer eller vinter pakke. Maks pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
okennett Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 det blir nok 18" eller 19" tja, en pris rundt 10k.. Er jo en del på gsbildeler også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 http://www.motorsenter.no/felger.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Der var det jo flere fine felger:) Synnes oxo M5 felger blir pent da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutten Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Har katana ssr. Synes de er stillige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Det er uansett ikke lett å velge felger akkurat men d går nok det å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
okennett Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Kjøpte nye felger i juni.. har helt glemt ut å oppdatere posten men her er nå en oppdatering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
okennett Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2011 SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå