morteym Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Synes passbrikka er utrolig fremtreden i frontruta mi ettersom bilen er svart og mørk inni pga sota ruter. Lurte på om det går an å få farga den svart eller noe? Vil det forstyrre signalet ved bompassering? Kom gjerne med tips.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 eg har lakket min svart. med spraylakk på boks... ble veldig bra.. også skiftet eg ut tapen som henger på vinduet med svart dobbelside tape.. så man ser ikke at eg har autopass brikke:d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 27, 2007 Forfatter Share Skrevet September 27, 2007 Ok, hørtes bra ut =) Hvor kjøpte du tape? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 kjøpte ikke.. hadde noe liggende i garasje.. utroli ka man finner når man leter litt i en garasje. har sikkert slikt på mekk, clas ohlsson, biltema etc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 27, 2007 Forfatter Share Skrevet September 27, 2007 Nå har jeg tusja den svart, tror ikke resultatet ble så verst hvis det holder seg sånn som det er nå. Men den knotten den er festa i er fortsatt hvit på utseiden da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Har fundert på dette selv. Hvis dere har gjort det og det fungerer utmerket tror jeg at jeg vil lakke min mørk grå for at den skal bli mest mulig anonym. Jeg vil tro at det vil gå fint å ta av delen som er limt på ruta med fiskesnøre(samme måte som for å fjerne emblem bak) og sette på sort tape. Hos meg er brikka midtstilt, så om jeg lakker bare den vil det hvite festet bli sittende skjevt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 På min gamle e39, lakket jeg brikka sort, fjernet klister-festet i ruta, og brukte dobbelsidig tape for å feste den bak på speilet. Funket glimrende, og så MYYYYE bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 bare husk at brikken ikke er din, så du får ikke refundert depositum på 200,- om du gjør noe med den. Men det er kanskje ikke det største tapet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Lakket også min sort, men grunnet først da Er jo mye penere enn å ha den kritthvite boksen i ruta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Hadde min i hanskerommet, funka stortsett, men av og til hvis den lå litt feil så blinka det ikke. Så får lakke eller finne en plass den funker hele tida.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 min ligger hjemme i skuffen, betaler rabatert pris uansett- går på bilnr.... Så har du to biler, - tja sier ikke mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå