Gunnar Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 Har for og bakseter (armlen bak) i skinn til E34 sedan. Slitt, men helt. To bittesmå hull foran på ene forsetet. Hbo. 2000,-. Skoppum (ved Horten i Vestfold). Kan helt sikkert farges opp igjen. Må hentes.
kimeide Skrevet September 29, 2007 Skrevet September 29, 2007 fint.... synd det ikke var nakkestøtter bak...
Gunnar Skrevet September 30, 2007 Forfatter Skrevet September 30, 2007 Jeg kommer fra Rogaland.. men som det står under avataren min, så bor jeg i Vestfold (Horten/Tønsberg). 1 time sørvest for Oslo.
kimeide Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 du sender fremdeles ikke..? og du skal ikke på tur hjem til rogaland i neste fremtid..?
Gunnar Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2007 Det er i utgangspunktet uten dørtrekk, men har svarte M5-dørtrekk som muligens kan selges med. Helkledde i svart skinn. Passer fint om noen gidder å farge opp setene. Skal jeg til Rogaland, så har jeg ikke mulighet til å ta med setene ihvertfall.. har ikke bil med plass til slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå