BMW_Larsen Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 s38b36 men en rar banke lyd selges.. har ikke undersøkt hva dette er.. motor starter og går men har ikke blitt kjørt med etter at lyden dukket opp.. motoren er komplett og står i bilen nå.. selges uten kasse... prisen er satt til 15 tusen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Vil du tro det er rådebank? Er det følere på girkassa til disse motorene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet September 30, 2007 Forfatter Share Skrevet September 30, 2007 ja d vill jeg tru det er.. har ikke plukket ut motor enda.. men regner med jeg tar den ut iløpet av neste uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk325i Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Følger el-nett med motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet September 30, 2007 Forfatter Share Skrevet September 30, 2007 jeppz.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 Nei det er ikke svinghjulsfølere på girkassa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2007 motor er nå på vei ut.. tar imot bud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 hvis det er råde bank har stemplet også gått i ventilene på den syl det er bank. så byr deg 5k for komplett motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsiaman Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 byr 6000 for komplett motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngve Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Hadde nettopp en bankelyd i min 3,6L og. Det viste seg å vere sporkilen fremme på svingningsdemperen. Det er vistnokk en vanlig feil på disse. Kansje det er den som er røket her og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2007 ja, d kan godt hende.. har ikke sjekket.. selger den som den er.. har bud på 15 men han kunne ikke hente den før om 2uker.. å da jeg har kjøpt meg ny motor kunne jeg tenkt meg og fått vekk denne og da kan jeg og selge den litt billigere..men lykke til med å finne m5 motor til 5 og 6 tusen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2007 mer respons om en kasse øl følger kjøpet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2007 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå