AndersM Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 Hmm... Skal tone rutene mine innen 1-2mnd.. MEN hvor mye skal jeg tone? Skal se pent og org. ut og IKKE rånete... Skal tone helt frem så da må det ikke være for mørkt... Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2008 ingen som har innspill på toning av ruter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2008 da ble det nye sommerfelger! Blir nesten lik disse men 1/2" breiere samt mørkere mellom eikene(samme farge som bilen) Blir 19x8.5 ET35 (må nok dreie av litt av navet på felgen bak) Bilen har ikke sunket etter den var i lufta, så da ser den høy ut, men siger ca 1 cm.. Så da blir det bra! hva tror folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 det der blir veldig fint! Er bilen din senket 50/40mm nå? altså, som du sier at den ikke har kommet seg helt ned ennå.. blir jo ikke for lavt med 50mm da i så fall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2008 ja er senket 50/40.. Måker i veien med orginal fanger med litt snø i veibanen... men kan fint droppes 10mm mer forran tror jeg Får se til våren når m-tech fangeren kommer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2008 Da var litt anlegg handlet inn av typen barnevogn vennlig dvs at jeg skal bygge alt skjult i hjulbrønnen.. bilder kommer underveis i bygginga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 Steike til rå studentbil Blir knall med ny fanger etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Hmm... Skal tone rutene mine innen 1-2mnd.. MEN hvor mye skal jeg tone? Skal se pent og org. ut og IKKE rånete...Skal tone helt frem så da må det ikke være for mørkt... Anyone? Flere velger 40% nå..det ser best ut. Er du medlem i BMWCCN? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 m6 felgene er rå... har tenkt på akkurat samme felger til min bil... hvor skal du kjøpe dine felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 Dr_S: Ja jeg er medlem av bmwccn.. Ellingz1: Skal kjøpe M6 felgene hos dekkspesialisten i Skien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Dr_S: Ja jeg er medlem av bmwccn.. Fint! Da får du klubbrabatt hos Kepler på Sem utenfor Tønsberg. Vi har fått gode priser på solfilm hos de. 3500,- for alle rutene på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 japp har kontaktet de for en liten stund siden! genial pris!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 DA fikk jeg tatt noen bilder av anlegget! Valgte å ikke ha trekk på kassa da den uansett ligger 100% skjult.. Men får se om jeg trekker den opp senere.. Limte alle skjøter med tec7 og dro en fug langs sidene.. slik: Her er elementet satt inn med port: Tok av trekket i bagasjen og sagte hull så lyden av elementet og porten kommer ut i bilen, limte fast et helt flatt gitter for å få jevnt gulv.. Slik ble det da: Ser dere at det ligger noe anlegg her?? Dette anleggett var fra pioneer og er en 2 kanals forsterker og et 10" element.. Spiller MEGET bra vil jeg si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 Det ble bra. Tenkte på det samme i min, men ble litt stress med 2x12". Genialt med dypt bagasjerom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 Ja er veldig fornøyd med oppgraderingen! Grunnene er: 1. Ser ikke rånete ut 2. Fortsatt samme bagasjeplass 3. Spiller MYE bedre enn orginalt anlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå