AndersM Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2008 tror det blir bra.. Nei håper han får sendt de på flyet neste mandag, dvs en god uke.. Så bruker de en 4-5 dager til meg men må vel ha strekk på de felgene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2008 Da fikk jeg montert den nye fronten! Ble en helt annen bil Fikk lakkert bakfangeren samtidig så da er begge fangerne lakkert MEN så skjedde noe som ikke skulle skje.. Jeg ble påkjørt i rundkjøring 1 time etter at jeg hadde justert fangeren skikkelig!! Var han andres feil, men er så utrolig jedelig når slikt skjer! Her er noen bilder: KJIIIPT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 ble pent med fangern! den kler bilen utrolig godt!! den skaden derimot, utrolig kjedelig billigere hvis det ikke var din feil, for den så ikke billig ut den skaden der! men men shit happens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 kjedelig! men er jo ikke din feil så da ordner det seg uansett flott bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 kjipt da... vente på verksted å greier... kjedelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2008 Ja vet! hadde akkurat hentet bilen etter 3 dager på lakkeringsverksted! Så nå blir det vel 1 til 2 uker på verksted Håper det kommer en takstmann fort så jeg slipper å kjøre rundt slik.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Kjipt det der. Hvordan skjedde påkjørselen? har du lakket noe annet på bilen nå også, siden den stod på lakkverksted i 3 dager? Ble bra med m-tech fanger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2008 Var i rundkjøringa ved menstadbrua.. Jeg lå i ytterste fil og ble påkjørt av en som lå i innerste fil og skulle kjøre ut.. Han lå helt feil så han tok siden på bilen... Grunnen til at den var borte i 3 dager var pga at fangeren forran ble lakka også ble bakfangeren pusset ned og lakket.. Blir dobbelt opp nå som den ble skadet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 nok av luringer som ikke klarer å se seg for i rundkjøringer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 Jævlig kjipt anders... blei fet stuk på biln m nyfangern.. litt lik min nu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 Har ikke sett på denne tråden før, men må bare si at den ble steike feit.. Bra at du avbestilte M6 felgene, er alt for mange som skal ha disse nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2008 Jævlig kjipt anders... blei fet stuk på biln m nyfangern.. litt lik min nu.. Japp ble litt lik ja, men min er da 4 cm lavere hehe Men ja var utrolig kjipt at han smalt i siden, men ordner seg vel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2008 Har ikke sett på denne tråden før, men må bare si at den ble steike feit.. Bra at du avbestilte M6 felgene, er alt for mange som skal ha disse nå! Takk takk Ja er glad jeg avbestilte de felgene ja! Tror det blir bedre med breiere felger med bane Og han sendte de fra seg til min addresse i USA i går, så satser på de rekker flyet som går til Torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 Jævlig kjipt anders... blei fet stuk på biln m nyfangern.. litt lik min nu.. Japp ble litt lik ja, men min er da 4 cm lavere hehe Men ja var utrolig kjipt at han smalt i siden, men ordner seg vel.. min komer vel næmere moder jord snart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 Da er senkeskåler montert... ble mere stuk på den nå Skal se om jeg får knipset noen bilder, men bilen ser j****g ut nå som han kjørte på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå