AndersM Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2008 Da har jeg tatt og tatt en skikkelig vask/rens av bilen.. Er ikke like morsomt når den ene siden ser balle ut.. Men må gjøre det beste ut av det enn så lenge.. Men føler at bildene juger med tanke på hvor lav den er.. Ser jo høy ut på bildene, men er jo 50/40 senke, samt senkeskåler forran på 10mm.. Er ca 8 cm fra fangeren og ned til bakken.. Hvis ikke må jeg ty til justerbart etter hvert... Men her kommer noen bilder.. Ble bra glans i lakken med MEG. sin carnuba spray wax! Og MEG. NXT dekkshine er WET!! hehe Liker den nye looken på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2008 Da er felgene på vei til Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baklie_E30 Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 nice anders;D Når kommer de da? blir felger i løpet av neste uke vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2008 takk takk Felgene er her i løpet av neste uke! Men så jeg se når bilen kommer fra lakk... Kan ta litt tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2008 Da var felgene i hus!! Deilig Nå bærer det ut for å få dekk på Håper jeg får bilen fra lakk i dag så jeg kan prøve de på! Ellers må jeg vente til mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2008 Har fått knipset noen bilder av felgene Desverre kommer de ikke på bilen før til uka Får ikke bilen før tirsdag! BBS senterkopper er på vei også! bakfelgen 19x9,5 med ca 6,5cm kant framfelgen 19x8,5 med ca 4 cm kant framfelgen med dekk i 215/35/19, perfekt strekk Bakfelgen med dekk i 235/35/19, perfekt dekkstr på 9.5 Og litt ymse felgbilder Gleder meg syykt til jeg får de på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 Flotte felger og bil, men lurer på hvorrfor du har valgt en slik smal dekkdim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 Pene felger.. Blir nok rått på bil.. Men lurer litt på det samme som E.H.D over her? Hvorfor denne dimmen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 framfelgen med dekk i 215/35/19, perfekt strekk Bakfelgen med dekk i 235/35/19, perfekt dekkstr på 9.5 Kjempe flotte felger! Men 235 foran og 265/30 bak ville blitt perfekt syns jeg . Er ikke så veldig fan av for mye strekk . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2008 Er faktisk ikke mye strekk! dekket "dekker" kanten, men selvfølgelig er jo noe strekk.... Grunnen til at jeg gikk for denne dekkdimensjonen er for å slippe at det subber.. Er senket en del og vil ikke valse, da det bare ødelegger stålet/lakken.. Tror det blir noe helt annet når jeg får de på.. Men takk for komplimanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 Er helt enig, AndersM. Tror det blir bra når du får dem på bilen. Jeg må gjøre det samme selv for å slippe subbing.. Har ikke lyst til å valse noe særlig jeg heller. Blir 245/35-19 bak og 225/35-19 foran på meg. Da på 10" og 8,5" felg. Feite de lm replikaene! Ta bilder så snart du har fått dem på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 blir bra dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2008 Fikk hentet bilen selv om den ikke var ferdig montert, mangler noen lister på bilen, men de kommer i morgen. Var sol og snø om hverandre, men måtte prøve felgene på. Gikk for 3mm spacer på bakfelgen.. Så da fikk jeg de så og si helt ut Beklager dårlige bilder, men bare knipset noen fort.. Bilen ser veldig høy ut på bildene og spesielt i hjulbuen bak, men hjulene ligger i mine øyne perfekt i buen på framfelgen og bakfelgen.. Skal få tatt noen bedre bilder en annen dag.. Men uansett her kommer et par bilder Er storfornøyd!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Det burde du! Det ble helt sjef. Utrolig pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 ahh... det ble jo knallbra riktig felgvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå