Mikke1981 Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Er vel en del å velge mellom:) Det beste er vel om du greier å besteme deg for en type du vill ha .. En E39 523i går jo bra den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 540i til 200k, hvor? Driftskostnadene på biler som 850 er ikke akkurat lave.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 helt klart e36 m3:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Må legge til før jeg blir halshogd av ivrige korrekturlesere her inne at jeg skjønner du må over 200 for en slik, og at det kanskje var et engangstilfelle med den jeg så på..... .......... ............. He-he... Må prøve å være i forkant av de som sitter på hogget for å "kveste" de som blir ivrige og skriver fortere enn de tenker Entusiasmen som drivkraft er ikke bestandig like greit, kan bli innlegg som må "forklares" av det. Men tekniske svar er mer gjennomtenkt og saklig, og håper det oppveier litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Hva med en E46 323 eller 320 med 170hk?eks: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... FzmZ936982 At det går ann å påstå at dette er en 2002 modell er jo helt på trynet! Mulig at motor er fra 2002, men det gjør det ikke til en 2002 modell for det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå