Rogern Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Du skal ikke tilfeldigvis selge panseret på M3en? har snart en hel bil i deler tilsalgs,men blir ikke solgt før d blir bygging. ting tar tid. uff.... merce ekkle felger.... kritikk er bedre enn at ingen svarer. kjedli å skrive til seg selv... mulig di ligner mercefelger,men jeg liker dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 har en bekjent som har de på en merce og jeg hater dem... jeg personlig liker bedre vanlige felger i motsetning til krysseduller og sånn som er på de der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagbimmer Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 synes faktisk du hjula der var frekke på den bilen, blir nok ei frekk lita je nte det der når du blir ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Litt vel tette felger for min smak, men meget pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Prosjektbilen din mener jeg å ha sett stå tilsalgs en god stund på Autodb? Pen bil. Mener den hadde en voksen km stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Tror de felgene der blir bra jeg . Og sansyneligvis ikke mange E36 med sånne felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2007 delte meninger om felgene ja ser jeg tror jeg går for dem hvis ikke no annet dukker opp. stemmer at bilen har stått en stund på autodb og at km var noe høy... er vell kmstanden som har skremt vekk kjøperne for d er en meget pen bil om jeg så skal få si d selv. og jeg fikk den ganske billig tilslutt km spiller jo liten rolle for meg,d jeg var redd for var rust og slakke i dører o.l men bilen er ganske så rustfri. noe overflate i res.hjulbrønn og under batteri.og en liten bobble på en framskjerm helt nede ved blinklyset er d jeg har funnet så langt. dørene er tighte og fine,men dørhantakene blir stående ute når du åpner utenfra.. meget irriterende... har jo en hel delebil så tror jeg skal få til en ganske så strøken bil ut av dette. har drømt om m3 i 5 år nå. måtte bare bli ferdig med huskjøp og noen gammle lån før d gikk i boks.. men sommern 08 da bør jeg kjøre m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Jepp, det er bare å glede seg =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Du skal ikke tilfeldigvis selge panseret på M3en?har snart en hel bil i deler tilsalgs,men blir ikke solgt før d blir bygging. ting tar tid. Ja, det er mye som skal ordnes, blir spennende å se resultatet. Hvilken farge er det på M3en forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2007 blir litt å sette fingrene i gjennom vintern,bygger e30 med 745 turbomotor også som jeg vill ha ferdig til vårtreffene... m3'en er daytona violett. meget pen farge som er enda penere live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Jepp må si jeg faller mer å mer for en M3 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 syns ikke felgene er så gale jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2007 å hellvette! dette var rått!! er d bilen din? dim på felger å dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 å hellvette! dette var rått!! er d bilen din? dim på felger å dekk? nei det er desverre ikke min bil samme farge kanskje hehe.. jeg fant den helt tilfeldig i gårkveld da jeg søkte på "e36 styling" på google, og så så jeg at det var samme felgene som du hadde lyst på, derfor tenkte jeg at jeg skulle friste deg litt den låg på en tysk nettside så regner med den kommer derifra.. felgdimensjonen ser ut som det kan vere 10x17 eller 18.. muligens enda mer bake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2007 vill tro d er 10x17 bak. ser nesten ut som d er d foran også... men d er sikkert 9x17. jeg tror jeg går for 18" har tenkt å bytte clutch med d samme jeg er ute med motor og gir.. gs 4200+porto koed 2800 ink moms og porto da er blir valget enkelt. skal også bytte alle foringer med powerflex men har ikke sjekket pris på dette, men blir nok kjøpt på koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå