-oddi- Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 Hallo,har litt lyst til og kjøpe meg angel eyes,men lurer på om det er noe vanskelig å montere?. Må man bynne å koble om nye elektriske ledninger å slikt,eller finnes det noen angel eyes som er bare å koble rett på det orginale ledningsnettet?. Noen som vet om noen sider som selger greie og ganske rimelige angel eyes?. Takk for svar
ronny318 Skrevet September 29, 2007 Skrevet September 29, 2007 klikk deg inn på linken under. En DIY fra en bruker som har gjort det http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=4300
-oddi- Skrevet September 29, 2007 Forfatter Skrevet September 29, 2007 Ja,men det der er jo etter montering av angel eyes ringer. Jeg tenker på og kjøpe komplett angel eyes lykter,slik at jeg slipper å bynne å demontere lyktene.
m50teck Skrevet September 29, 2007 Skrevet September 29, 2007 på mange angel eyes er trenger du ikke koble noe på bare plugge rett i
Vagabond Skrevet September 30, 2007 Skrevet September 30, 2007 På de to bilene jeg har bytta på er det "bare" å kople fra ledningene på lyktene og skru ut lykte braketten m/lyktene På Angel Eye lyktene satt der på en list som ble til overs, aner ikke hvorfor men den er bare å fjerne. Plug and play jobb det der
Marius2002 Skrevet September 30, 2007 Skrevet September 30, 2007 ordnet angel eyes på min e36 i går faktisk. veldig enkelt. bare å plugge rett i;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå