Mikke1981 Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Da er dt bedre å kjøre på bane:) Så kjører man lovlig fort værtfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Får bare håper Politiet tar den uttalelsen seriøst, og nekter han lappen i all framtid. Det eneste riktige mener jeg. Når han ikke i ettertid engang klarer å se konsekvensene av hva man driver med, bør man med alle midler hindres i å kunne utføre det igjen. At noen sprenger slike grenser i ny å ne er forståelig men likefult ikke akseptabelt. Men de aller aller fleste lærer av det i det minste. Det samme mener jeg forøvrig om grove kriminelle som blir gjengangere i fengselet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 29, 2007 Forfatter Share Skrevet September 29, 2007 er det ingen andre en meg som ser humoren i dette? er jo klart han Angrer som faen ! alle som har mistet lappen angrer som faen! spess når han fikk den straffen! at det er fortjent vet jeg ikke! alle har kjørt fort en gang i blandt! og han var uheldig å ryke på en smell der. men somsakt klart han angrer! og den utlalesen i avisen beviser jo bare at han er for sta til å innrømme det! edit: vil tro samtlige her inne med motor under panseret har en eller annen gang kjørt rundt 200, så tenk litt på det når du selv ligger i 180 -200 at du er ikke noe bedre har selv kjørt slike hastigheter på den sletta og sitter på utallige ganger i høy fart ned til byen på hauesletta! da ikke mitt på dagen seff. vet det ikke er smart. men kan aldri tro at samtlige her inne aldri har kjørt farlig fort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Klarer ikke se helt humoren her jeg dirtydicky. Mulig mange kjører i 200 men de fleste er vel ikke grisetøff i media om det da vil jeg tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Eg har hatt motorsterke biler før og har prøvd andres også,men har aldri hatt så hasardiøse hastigheter noensinne,and that's a fact! Har enkelte veistrekker som er gode nok,men har aldri tørt dette pga redsel for politi og den større redselen "Hva om....??" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 29, 2007 Forfatter Share Skrevet September 29, 2007 Klarer ikke se helt humoren her jeg dirtydicky. Mulig mange kjører i 200 men de fleste er vel ikke grisetøff i media om det da vil jeg tro? Nei det har du helt rett i! hadde jeg blitt tatt i 200 hadde jeg nok aldri gått i avisen! men ser han er på den lokale bensstasjonene så mulig avisen har stoppet han og tatt intervju! men ser absolutt hav du mener, men går ikke slik ut i avisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Andre Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Jeg blei tatt sånn en gang jeg også, har fått igjen lappen min nå, men tok meg to år, 16 dager på hoff, og tre rettsaker. Det og miste lappen er en ting, men er forbanna kjedelig med alt det som følger i ettertid, og ikke minst balle papirer og dritt. kjørte veldig fort selv den gangen, må si jeg er veldig glad jeg blei tatt, ellers tror jeg neppe det ahdde gått så bra så mye lengre. Jeg angrer i ettertid på det og miste lappen,men føler selv at jeg aldri har kjørt så pent som nå. Og når man hører om sånne tragiske tilfeller om mennesker som omkommer pga sånne idioter som oss, kaller det det, håper ikke noen blir fornærma. Så er vel det noe og ta til ettertanke? Er glad i og kjøre fort, men da må det være på bane osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Premie NARR. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 tenker faren hans blei ennå mer stolt når han skitner til familienavner sånn i avisa he he han framstår som en med iq på 90 max Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 En av tidenes mest lavpannede kommentarer! Angrer ikke! Gutten må jo være helt bortkokt i hodet. Når han i tillegg stiller opp smilende i avisa, er det ikke håp lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 han synes nok det var stas ja! han er nok veldig moden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Jeg blei tatt sånn en gang jeg også, har fått igjen lappen min nå, men tok meg to år, 16 dager på hoff, og tre rettsaker. Det og miste lappen er en ting, men er forbanna kjedelig med alt det som følger i ettertid, og ikke minst balle papirer og dritt. kjørte veldig fort selv den gangen, må si jeg er veldig glad jeg blei tatt, ellers tror jeg neppe det ahdde gått så bra så mye lengre. Jeg angrer i ettertid på det og miste lappen,men føler selv at jeg aldri har kjørt så pent som nå. Og når man hører om sånne tragiske tilfeller om mennesker som omkommer pga sånne idioter som oss, kaller det det, håper ikke noen blir fornærma. Så er vel det noe og ta til ettertanke? Er glad i og kjøre fort, men da må det være på bane osv. Hadde bare flere vært i stand til å tenke som deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 tenker faren hans blei ennå mer stolt når han skitner til familienavner sånn i avisa he he han framstår som en med iq på 90 max Jeg vil heller si at han skylder IQ jeg da men.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwe39jente Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 ja må jo værra veldig kult å miste lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Nok et kompisk eksempel på hvor lammet 18-20årige gutter er i hodet når det gjelder bilkjøring . Har vel vært slik siden d ble vanlig at ungutter kjørte opp og det kommer vel ikje til å endre seg med d første. Har selv kjørt med bånn gass med ulike biler uten å tenke konsekvens, nå kjører jeg stasjonvogn, har kone og barn, priser meg lykkelig for at 'tull kjøringa' ikke ente i tragedie... Har en bekjent, 21 åring, som nå er klar til rehab etter å ha ligget med store hodeskade på overvåkning etter en brutal krasj i 160-200km/t. Et under han lever. Eneste løsnign er vel å bygge skikkelig motorveier med fri hastighet som i Tyskland.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå