Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vurdert om jeg heller skal selge min E36 318i og heller kjøpe en original 325 isteden for å bruke såå mye tid på å bytte motor og godkjenne. Hvor mye kan jeg få for en 318i 1991 modell som har gått 207000? Er helt rustfri, 225/45/17 alu, 4xel-vinduer, takluke, grått stoffinteriør, nettopp skiftet regreim. Betalte 27000 for snart et år siden, men har gjort endel ed bilen siden det. Panseret er dårlig lakkert, må byttes/lakkes opp. Har egentlig mest lyst å beholde bilen selv, men ser litt mørkt på å skifte motor og alt det der, med tanke på penger og arbeid

Skrevet

Hvis ikke du er veldig interessert i å ha en ombygd bil så er det kanskje like greit å bytte den ut. Du må jo bytte bremser og dempere osv også.. Også har du ikke brukt masse penger på styling ser det ut som :)

Skrevet

Det kommer mange ekstrautgifter når man bytter motor. snakker av erfaring :( Men skal godt gjøres at det koster deg over 30 000. Forsikringen er det ganske stor forskjell på desverre. 325 er dyr i forsikring. Men jeg mener det oftest lønner seg å bytte bil foran motor. Grunnen til at jeg bytter motor er pga. jeg fikk bilen veldig billig og motoren var utslitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...