TommyL Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 http://bilnorge.no/vis_artikkel.php3?aid=31276&tid= Puh, heldigvis fikk ikke klimafanatikerne viljen sin i denne omgang....slik jeg fryktet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Bra det da:) Fri fart høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Forskjellige forslag til nei til fri fart på Autobahn dukker opp med jevne mellomrom i den tyske Bundestag (Storting)... og har gjort det i de siste 30 årene, men Tyskland har stadig alt overveiende fri fart på Autobahn. Tyske regjeringer har faktisk måttet gå av pga. slike tåpelige forslag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet September 29, 2007 Forfatter Share Skrevet September 29, 2007 Ja, tror det ligger dypt forankret i den tyske folkesjela. Autobahn er vel en del av nasjonens stolthet...og med rette mener jeg. Allikevel har jeg i de siste årene fryktet for fartsbegrensninger på Autobahn. Klimahysteriet har jo nådd nye høyder, og hvis ikke ledere opptrer "politisk korrekt" (om de er enige eller ei), er det kroken på døra og en snarlig slutt på deres karriere. Godt det er noen som har guts til å stå imot! Og får håpe det blir lenge til neste runde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Herlig! Alt som er morro bruker som regel å bli ulovlig, men ikke i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Når jeg hører ordet Tyskland tenker jeg øl,Bmw, andre kjente bilmerker, Autobahn og er det reperbahn det siste kalles? Ja Nazi Hitler som dessverre som blir hengende etter besøk på konsentrasjonsleir ved krakow. Så ja tror nok dette gjelder for Tyskerne at Autobahn er en nasjonal stoltet som andre nasjoner står i høy misunnelse over å sikkert vil være en hard kamp for de som fjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå