Gå til innhold

88 mod E30 M3 Selges.


OAF
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå kan bilen selges for 150000,- visst kjøper henter bilen å fikser det med clutchen selv...har delene,utløserlageret og bunnpannepakninga...er 80% sikker på at det kun er utløserlageret som feiler,men skal ikke si det sikkert....det bør helst ikke kjøres med bilen!!! Så jeg mener prisen er grei nå...dere kan jo godt komme med bud,men ingen skambud!!ser helst at jeg får sopass før den...når jeg måtte ut med ca 155 for å få skilter på den for et og et halvt år siden...pluss jeg har kostet på den mange tusen siden det også,så dette må jo være en grei pris vel? :shock::wink:

Er to stykker som er ganske intressert til nå....men kom gjerne med bud,men ikke skambud takk :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, men hvor lang tid beregnes det på clutchbytte på disse bilene?

Man må ned med girkassa så det er litt arbeid. Koster ca 4-5000,- for ny clutch-pakke og er gjort av en mekaniker på ca 4-5 timer!

Beklager OT!

Forbanna pen M3. Må ikke gå lavere i pris nå OAF..

Tror ikke clutchen er ødelagt skjønner du,for den kniper godt!Kan dra ut til 7500 omd. på første,og dra på i 4gir i motbakke,uten at den slipper/slurer så tror den er bra....så det må vær utløserlageret eller noe annet tror jeg..slavesylinder muligens?vet ikke...lyden som kommer av clutchen er ihvertfall lik lyden som kommer av utløserlager,bare en del mer "skramling"..+litt vibrasjoner....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt mere info om bilen :D

bilen tilhørte en inder der har hatt bilen helt i deler og kjøpt nesten alting nytt, fordi det meste av deler var vekk etter 3 år i deler i garasjen, bla dasjbord er nytt fra bmw, han måtte nødt til å selge den da hans internett kafe holdt på og gå konk.. han stod og grinte da vi reiste med den.

det er en speciel bil som der er lakt mange timer i.. og den går itillegg riktig godt, jeg kjørte den hjem :D

bilen var helt i deler da den ble lakkert i 2004..

held og lykke med salget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange useriøse kjøpere,og fram og tilbake her!...to stykk som har sagt de skal ha bilen,men har trekkt seg i siste liten... :?

Har verken tid eller penger til å fikse den akkurat nå,så visst ingen viser intresse for bilen snart,så tar jeg den vekk fra salg å fikser den etterhvert.Men da jeg er ferdig med den,så blir prisen en helt annen,når den blir tilsalgs ved en senere anledning....siste sjanse nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...