Haug530D Skrevet September 29, 2007 Skrevet September 29, 2007 Har i det siste oppdaget litt kondens i min E39, det er litt inne i coupeen på rutene, også er det litt inni med dørene der hvor innstigslistene er, i tilegg var det litt bak med batteriet, hva kan jeg gjøre med dette? er det pakningene som er dårlige eller?
Glenno Skrevet September 29, 2007 Skrevet September 29, 2007 Kondens oppstår der kald og varmluft møtes. Slik var det nå i bygg læra. Hva slags temp har det vært i din bil og temp på klima siste tiden? Du kan sikkert være inne på noe angånde lister men svar på mitt 1 spm kan også sikkert gi svar. Vel en tanke fra meg.
javewl Skrevet September 29, 2007 Skrevet September 29, 2007 Det er jo mulighet for at det er lekasje der også da.. sett deg i bilen mens noen går rundt med slange og spyler mot pakninger og der det mulig kan lure seg inn vann. Følg godt med der strålen går.
Glenno Skrevet September 29, 2007 Skrevet September 29, 2007 Ja selvfølgelig Twin_Turbo det er jo første regel. Flere hoder tenker bedre/mere.
Haug530D Skrevet September 29, 2007 Forfatter Skrevet September 29, 2007 Kondens oppstår der kald og varmluft møtes. Slik var det nå i bygg læra. Hva slags temp har det vært i din bil og temp på klima siste tiden?Du kan sikkert være inne på noe angånde lister men svar på mitt 1 spm kan også sikkert gi svar. Vel en tanke fra meg. Joda jeg vet godt hvordan kondens oppstår, det er ikke noen lekkasjer, det er sånn små vanndråper det er snakk om, i dørene kan det jo være glipper i pakningene oppe som gjør det kanskje? gummi blir vel hardere med årene så da blir vel evnen til å holde tett dårligere også vel. angående været i det siste så har det vært fuktig ja.
Glenno Skrevet September 29, 2007 Skrevet September 29, 2007 Ville da prøvd Twin_Turbo sitt forslag først før du går til innkjøp/jobb av gummi lister. Å ja alt gummi lister foringes de også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå