Gå til innhold

skal skifte dempere bak

Eivind82
 Share

Anbefalte innlegg

Tja...på E36 er det berre å dra vekk litt av trekket i bagasjerommet og løyse toppen av demparen der. Om det er slik på E46 skal eg imidlertid ikkje love...

Viss det er samme løysning som E36 har du heller ikkje bruk for fjærklemmer nei...er gjort på eit øyeblikk så fort du har fått vekk trekket i bagasjerommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...på E36 er det berre å dra vekk litt av trekket i bagasjerommet og løyse toppen av demparen der. Om det er slik på E46 skal eg imidlertid ikkje love...

Viss det er samme løysning som E36 har du heller ikkje bruk for fjærklemmer nei...er gjort på eit øyeblikk så fort du har fått vekk trekket i bagasjerommet.

På e36 før 97 må du også fjerne høytalerkassene :)

Mens de på 97 er litt mindre og man kommer til under..

Trenger nok uansett ikke å ta ut hverken hattehylle eller bakseter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 320d 1999 mod er det slik at du kommer til toppen av demperen fra bagasjerommet,må bare ta bort tepper osv. Løsne bakhjul, jekkeopp bilen, løsne bolten i bunn av demperen. Ta ut demper, sett inn ny - også omvendt rekkefølge tilbake. Man trenger ikke fjæklemmer. Lettere kan det ikke bli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På e36 før 97 må du også fjerne høytalerkassene :)

Mens de på 97 er litt mindre og man kommer til under..

Trenger nok uansett ikke å ta ut hverken hattehylle eller bakseter..

Min er 09/97, så er vel i praksis 98-modell...gjekk i allfall heilt flott på min ;) Men vart vel ein smuuule OT no...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...