Gå til innhold

Noen som har hørt noe positivt/negativt om dette?


 Share

Anbefalte innlegg

Hører sjeldent noe bra om sånne typiske "netthandelen-merker" Men kan jo hende det funker fint. Tror ikke det er kjempe trøkk i det systemet der men.

Dette er ikke noe man får kjøpt på netthandel i norge. Må kjøpes utenfor norge.

Tror han mente at det var noe i samme gate som det de selger på netthandelen, ikke at de selger det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte annleget i dag, men de lagde en bedre pakke til meg, fikk en annen forsterker i stedet til verdi av 2500.- og en bedre lednings kitt. men, bruker de bassene som fulgte med foreløpig.

men spørsmålet, den kabelen som skal heter 12v remot som skal gå til spilleren, tynn kabel som henger fast i aux- kabelen, hvor skal den festes på spilleren`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den skal du koble opp mot f eks "remote control" på spillerens ledningsnett. den som skal gi signal til forsterkeren din.

Er det ikke noe kabel bak spilleren som er merket med remote, så kan du bruke et multimeter og måle deg frem til en lednig som gir strøm. 0.3 ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde ingen som het remot, er koblet på noe forlenger greier bak der, slik at ledningsfargen ikkestemmer helt ytterst ved spilleren.

Men, jeg koblet den på poweren til spilleren, slik at forsterkeren starter når jeg setter på cd spilleren. var en rød ledning tror eg, tor det er den som er blå lenger inne i ledningsnettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...