Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn er det hvertfall på min, og viss du har hatt den i lomma eller noe så er det jo fort gjort. Var ikke klar pver det før en kamerat av meg fortalte det. Det er det eneste jeg kommer på som kan ha skjedd. Viss det er som du sier at det er en elektronisk feil??

Skrevet

Noen som har 2-touch åpning av lås da? 1 trykk så åpner kun førerdør, dobbelklikk så åpner resten seg:) Ganske greit igrunn:p

Skrevet

Man kan omprogrammere nøkkelen til åpne/lukke diverse vinduer på bilen slik man vil ha det. Jeg synes det er utrolig kjekt å kunne lukke takluka med nøkkelen, for den glemmer jeg ofte å lukke når jeg går ut av bilen. Hvis man låser, så må man låse opp igjen, så holde låseknappen inne noen sekunder mens vindu etc har lukket seg.

Skrevet
  prosjekt34 skrev:
Noen som har 2-touch åpning av lås da? 1 trykk så åpner kun førerdør, dobbelklikk så åpner resten seg:) Ganske greit igrunn:p

Og hva er poenget med dette?

Alltid synes at dette er en utrolig irriterende ting med Ford Mondeo at du ikke bare kan trykke en gang for "lås opp" og en gang for "lås igjen".. - Hvorfor gjøre det vanskeligere?

Å kunne lukke vinduene innefra er noe jeg setter pris på da, kan det på min E39 og, men å lukke de opp er noe jeg skal prøve i morgen!

Skrevet

Opplevde på delebilen min en dag uttafor her, den hadde stått i ro, låst og med alle vinduer og slikt stengt og lukket i flere uker, men en dag da jeg gikk forbi var vinduet på førerdøra helt åpent! :?

Det som er så sabla rart med min opplevelse er at jeg har MANUELLE vinduer! :?

Ble først sinna, trodde kanskje vinduet var knust, at det var noen unger i gata som på ett eller annet vis hadde vært og brutt opp bilen fordi di antakeligvis har trodd at bilen var "i ubruk" og dermed tenkt at det da var akseptabelt å leke/gjøre herverk med den.

Eller at noen litt mer "voksne" hadde sett deler inne i bilen de kunne tenke seg og av den grunn brutt seg inn for å ta de med seg.

Men neida, da jeg kom nærmere var vinduet intakt, bare nedsveivet og jeg så ingenting som manglet, så det var ikke stort annet for meg å gjøre enn å bare sveive igjen vinduet, og låse døra igjen :?

Skikkelig merkelig.

Skal tro om det ikke spøker kanskje :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...