Ballder Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 Om du ikke skylder han noen tjenester fra før av som han mener du burde gjøre opp for deg for, så er det vel bare og knekke det som knekkes kan på han. Alltid to sider av en sak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin. Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 Du som jobber på dekksjappa på jessheim? Skal få skrevet ned nr ditt og ringe hvis jeg ser noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 fått tilbake bilen el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2007 vel.. gikk til polisen i dag for å anmelde det hele, da kompisen min ringte meg i dag tidlig og sa bilen var blitt stjålet fra han igjen... samtidig som jeg skrev anmeldelse med politimannen, og ga han beskrivelse av bilen, kom det inn melding om at bilen akkurat var blitt "stoppet" i eidsvoll med sjåfør... de kunne ikke si meg hvem sjåføren var men jeg har jo en viss anelse.. tragisk sak i grunn.. nå er bilen tauet til verksted/skraphandler og skal stikke dit i morgen for å se om det er noen skader. *krysser fingrene* takker for støtte og til dere som har kjørt rundt å titta litt skal ta litt bilder av den i morgen tenker jeg.. legger nok ut her ser ihvertfall ut som at ting begynner å løse seg! Edit: Ja jeg jobber i dekksjappa på jessheim ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 Hvorfor kan de ikke si til deg hvem sjåføren var egentlig? Ville gjerne fått vite hvem som hadde tatt bilen min! så jeg vet hvem man skal holde seg unna fra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2007 ja jeg får vite det etterhvert, men de hadde akkurat stoppet han da jeg kom dit, og de kan ikke gi ut info om de ikke er 100% sikre på hvem det gjelder . Så jeg får nok vite det snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 Godt bilen ble funnet igjen! Utrolig kjip følse å vite at noen har tatt bilen din å stikki av med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 synest han kompisen din fortjener å stå til ansvar! Han tyvlånte bilen av deg, og den ble "stjelt" fra han?? hørest ut som du bør få deg noen nye kompiser,,,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 lukter NÆRKIS lang vei.. han kurt han kurt han er ikke grei, han stjæler bila og skylder på deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 lukter NÆRKIS lang vei.. han kurt han kurt han er ikke grei, han stjæler bila og skylder på deg Tror nok du er inne på noe her ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå