AZMAZ Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Hei har kjøpt powerfilter til min bmw 520i 90 mod.. Men hvet ikke hva jeg skal gjøre med kjøleslangene som går inn i luftfilter boksen. Noen som vet om det bare funker og tette disse ? Og har det noe og si får sensorer som måler luft/temp ? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Er det ikke bare og la den sitte og lede luft rett på filteret? Sitter det noen sensorer på kjøleslangen da? Har ikke vært borti denne bilen, kun 325i. Der fjrner jeg alt og setter filteret rett på lmm med adapter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Hei har kjøpt powerfilter til min bmw 520i 90 mod.. Men hvet ikke hva jeg skal gjøre med kjøleslangene som går inn i luftfilter boksen. Noen som vet om det bare funker og tette disse ? Og har det noe og si får sensorer som måler luft/temp ? Takker for svar Er det slangen til tomgangsmotoren du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AZMAZ Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Det er kjølevann som skal varme lufta, men problemet løste seg. Skrur bare av kobber saken og lar den ligge ved siden av filteret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 Det er kjølevann som skal varme lufta, men problemet løste seg. Skrur bare av kobber saken og lar den ligge ved siden av filteret Jeg har hatt bil med samme motor selv hvis det er M20B20 motoren, men kan ikke helt huske hvordan det så ut der med luftfilteret, tror ikke kjølevannet skal varme opp lufta nei, man vil helst ha kaldest mulig luft inn i motoren, kaldere luft = tettere luft, eller med andre ord mer luft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå