pusikatta Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 Lurte på om man merker stor forskjell på stivheten ved å montere tårnavstiver fremme og bake?
StianA Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 det kommer vel ann på hvordan du kjører det, skal du kjøre på butikken en tur trur jeg ikke du merker store forsjell dersom ikke du skal sladde inn i en ledig p-plass da;) men skal du på bane så vil du jo merke stor forskjell, ellers så er det jo bare og prøve;
Ad|oS Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 Her er litt lesestoff ang. saken: http://www.bmwccn.no/rogaland/strutbar.html
Al Bundy Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 Men det ser bra ut i motorrommet synes jeg. Løp og kjøp.
bjalle Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 Bortkastede penger hvis det ikke er til en banebil.
Haug530D Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 Bortkastede penger hvis det ikke er til en banebil. Er mye som er bortkastede penger men kjekt for det. Kan nevne Senkesett, effektanlegg, M5 fanger etc... man har strengt tatt ikke bruk for noen av disse tingene, en bil er ett fremkomstmiddel, personlig så liker jeg ting man ikke har bruk for, synes det er fint å få bilen mest mulig unik, selv om det til tider kan være vanskelig da de fleste sikkert synes det. Tårnavstiver ser stili ut synes jeg, får litt mer racinglook liksom.
bjalle Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 Jeg er helt enig,jeg også kjøper ting til bilen selv om jeg kunne trengt pengene til viktigere ting(tannlege for eks)blir dyrt å være hekta på bmw.
Haug530D Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 Jeg er helt enig,jeg også kjøper ting til bilen selv om jeg kunne trengt pengene til viktigere ting(tannlege for eks)blir dyrt å være hekta på bmw. hehe, dyrt å hissig samboer, skal heldigvis begynne på 4 skift snart, så da blir det 100 000 ekstra i året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå