bmw520 Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Skrevet Desember 1, 2008 Jeg trenger varmeappreg. av typen valeo! =D har du bilde eller sett bilde av d jeg har?
Lydpotte Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Heisann Har du mekanismen til vindusviskern?
bmw520 Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 HeisannHar du mekanismen til vindusviskern? jepp d skulle jeg tro
tofter Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Har du solgt ledningsnettet til digital klokke?
bmw520 Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 Har du solgt ledningsnettet til digital klokke?jepp fra denne bilen så, men har en bil til, regner med d er obc`n du sikter til
tofter Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Ja, skulle hatt ledningsnett til den lille kjørekomputeren. Dvs uteføler, gong osv. Pm om du har det
Lydpotte Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 HeisannHar du mekanismen til vindusviskern? jepp d skulle jeg tro Nå ser det ut til at jeg får skaffet den fra en lokal høgger. Men er også på jakt etter relet til lyset? altså den LKM boksen. Har du den tilsalgs?
bmw520 Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 HeisannHar du mekanismen til vindusviskern? jepp d skulle jeg tro Nå ser det ut til at jeg får skaffet den fra en lokal høgger. Men er også på jakt etter relet til lyset? altså den LKM boksen. Har du den tilsalgs? mulig jeg har den ja, men litt usikker på hvor den sitter og hvordan den ser ut
bmw520 Skrevet April 18, 2009 Forfatter Skrevet April 18, 2009 Da er alt solgt fra denne bilen, men har masse deler fra endre biler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå