bmw520 Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2007 Står den i bilen?? er det mulig å starte den mener jeg.. og hvor står den?? nei den er dessverre tatt ut, den stå på Lesja i nordgudbrandsdalen.Oil drop man mulig, ikke sikker, er d standar på 525 88mod så, hvor sitter dem? jcboska vilken spindel mener du? husker ikke alt på bakstillinga i farten
Oil drop man Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 Oil drop man mulig, ikke sikker, er d standar på 525 88mod så, hvor sitter dem? Den sitter på siden av varmapparatkassa,ved hanskerommet,demonter stoffet foran konsollen(en stjernskrue)den sitter greit til,festet med 2 skruer,og det sitter en kontakt med 4 ledninger på den.
bmw520 Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2007 Oil drop man mulig, ikke sikker, er d standar på 525 88mod så, hvor sitter dem?Den sitter på siden av varmapparatkassa,ved hanskerommet,demonter stoffet foran konsollen(en stjernskrue)den sitter greit til,festet med 2 skruer,og det sitter en kontakt med 4 ledninger på den. ok, da sjekker jeg d i morrakveld, er ikke hjemme før da
Oil drop man Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 Oil drop man mulig, ikke sikker, er d standar på 525 88mod så, hvor sitter dem?Den sitter på siden av varmapparatkassa,ved hanskerommet,demonter stoffet foran konsollen(en stjernskrue)den sitter greit til,festet med 2 skruer,og det sitter en kontakt med 4 ledninger på den. ok, da sjekker jeg d i morrakveld, er ikke hjemme før da Supert,er også intr.i nødblinklysbryteren,hvis du har den.
bmw520 Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2007 Oil drop man mulig, ikke sikker, er d standar på 525 88mod så, hvor sitter dem?Den sitter på siden av varmapparatkassa,ved hanskerommet,demonter stoffet foran konsollen(en stjernskrue)den sitter greit til,festet med 2 skruer,og det sitter en kontakt med 4 ledninger på den. ok, da sjekker jeg d i morrakveld, er ikke hjemme før da Supert,er også intr.i nødblinklysbryteren,hvis du har den. den har jeg også, tar kontakt med deg på kvelden
rolfi88 Skrevet Oktober 10, 2007 Skrevet Oktober 10, 2007 heisann.. har du komplett forstilling og bakstilling til salgs? evt pris?
skisseper Skrevet Oktober 10, 2007 Skrevet Oktober 10, 2007 sjanse i havet...er dørene og framskjermene rustfri? hehe. isåfall vil jeg muligens ha dem send privat melding isåfall
raynik Skrevet Oktober 11, 2007 Skrevet Oktober 11, 2007 Har du frontfanger, framskjermer, og panser og lista undr grill?? Pris?? ER interisert!!
bmw520 Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2007 Oil drop man mulig, ikke sikker, er d standar på 525 88mod så, hvor sitter dem?Den sitter på siden av varmapparatkassa,ved hanskerommet,demonter stoffet foran konsollen(en stjernskrue)den sitter greit til,festet med 2 skruer,og det sitter en kontakt med 4 ledninger på den. ok, da sjekker jeg d i morrakveld, er ikke hjemme før da Supert,er også intr.i nødblinklysbryteren,hvis du har den. har glemt å sjekka, sjekker på lørdag
bmw520 Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2007 Har du frontfanger, framskjermer, og panser og lista undr grill?? Pris?? ER interisert!! har alt, men panseret har noen små bulker, skjermene er jeg ikke sikker på åssen d er med rust, må sjekke d fanger er hel og grei, mener å ha lista også men nå bor du veldig langt unna da åssen for man e eventuelt send alt dette
bmw520 Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2007 heisann.. har du komplett forstilling og bakstilling til salgs? evt pris? ja jeg har jo d hva mener du med komplett da? ta gjerne kontakt på 97163012, så blir vi enige
raynik Skrevet Oktober 13, 2007 Skrevet Oktober 13, 2007 Frakt er ikke noe problemer, men kanskje ikke lønnsomt å sende med Posten.. hvor mye for bare fangeren??er interisert i den.
raynik Skrevet Oktober 13, 2007 Skrevet Oktober 13, 2007 trenger bare plasten, burde gå greit å sende den i posten.
Oil drop man Skrevet Oktober 13, 2007 Skrevet Oktober 13, 2007 Oil drop man mulig, ikke sikker, er d standar på 525 88mod så, hvor sitter dem?Den sitter på siden av varmapparatkassa,ved hanskerommet,demonter stoffet foran konsollen(en stjernskrue)den sitter greit til,festet med 2 skruer,og det sitter en kontakt med 4 ledninger på den. ok, da sjekker jeg d i morrakveld, er ikke hjemme før da Supert,er også intr.i nødblinklysbryteren,hvis du har den. har glemt å sjekka, sjekker på lørdag Ja,venter i spenning......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå