-AmunD- Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Skyt meg hvis jeg tar feil! Men syns nå det høres ut som min gamle e36 320i med defektanlegg! Vil gjerne se motor rommet på den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Har ingen bilder av motor rommet, men litt data har jeg, tror ikke denne har vært billig å bygge opp MODDED CAR: Modified BMW Sumo Power M3 GTR 2002 ENGINE MODIFICATIONS: Gruppe M Coldair Induction kit – Carbon Fibre Sumo Power Custom fabricated Side Exit Exhaust System – Stainless Steel – No cats, HKS Super Fire Racing Spark Plugs, Castrol Edge Engine Oil, Castrol Gearbox Oil TRANSMISSION UPGRADE: standard SUSPENSION MODIFICATIONS: Bilstein Adjustable Coilover suspension WHEELS: Rays Engineering Progressiv wheels – 19 X 8J front, 19 X 9J rear TIRES / TYRES: Toyo T1-R tyres 19/245/40 front, 19/265/35 rear BRAKE CONVERSION: AP Racing 6 pot brake callipers, discs and pads EXTERIOR MODIFICATIONS: Complete M3 GTR Bodykit ( all carbon fibre ! ) :- Front Bumper, Front Wings with Vents, Bonnet with Vents, Side Skirts, Rear Arches, Rear Bumper with Aero wings, Do-Luck Type 1 Rear wing – Adjustable with CNC uprights, ATL Dry Break Fuel Filler – dual port, Eibach Wheel Spacers, Bilstein Adjustable Coilover suspension, AP Racing 6 pot brake callipers, discs and pads, AP Racing brake lines, Castrol Brake Fluid, Custom Need for Speed Most Wanted graphics INTERIOR MODIFICATIONS: AAR Paris Dakar Racing Seats – FIA Approved, TeamTech Racing Harnesses – SFI Approved, Sumo Power Harness Eye bolts and brackets, Momo Racing Steering Wheel, Momo Steering Wheel Boss Kit, Hauser Bolt in 4 point roll cage – rear section only, powder coated silver, Aluminium Panelling of back seat area, ( rear seats removed ), Custom Need for Speed Most Wanted graphics Paintwork by : Crash Corrections ICE (In Car Entertainment, Audio & Security): 2 X Playstation 2 consoles, 2 X Sony LCD monitors in driver and passenger sunvisors, 1 X Sony Headunit PERFORMANCE 0-60 5.6 1/4 Mile na Top speed s Power (BHP) 340 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Jeg fant jeg fant: Også litt historie bak prosjektet: http://www.vmax.dk/page/267 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 det var det jeg mente ja! At denna var bygd for å ligne på NFS M3'n kunne vel vinne bilen i premie og! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Er det nå man skal bryte inn å si at det hadde vært penere med org m-tech2? Man setter vel ikke M-tech II på en M3? hehe....nei. Tenkte mest på hvis dette var en ombygd standard e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 hadde vært noe rått å hatt en slik til å kjøre til butikken med ja hadde jeg hatt en sånn med skilter skulle jeg oppsøkt alle tekniske kontroller jeg kunne bare for å fryde meg. for så å røyklegge plassen i det jeg drar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå