martin252 Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 Hei. Er det noen som vet hvordan man bruker telefonen i BMW 118i?? Takk!
Saltkjelen Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 Er det original BMW telefon i bilen din, eller skal du bruke din egen telefon via bilens telefonsystem? Har du iDrive?
martin252 Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2007 det er ikke noen egen telefon i bilen... men det er en sånn knapp på rattet med telefon... vet ikke om jeg har iDrive
Saltkjelen Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 det er ikke noen egen telefon i bilen... men det er en sånn knapp på rattet med telefon... vet ikke om jeg har iDrive Okei, da har du trolig samme telefonsystem som jeg har i min 5 serie. Bluethoot telefon hvor du kan koble din egen telefon opp til bilens system. Jeg kan gjerne hjelpe deg, men jeg må vite om du har iDrive eller ikke. Har du en skjerm og en kule i bilen har du iDrive. Jeg legger ved et bilde.
martin252 Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2007 nei, har ikke en sånn kule som du har ved siden av brekket der..
Saltkjelen Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 nei, har ikke en sånn kule som du har ved siden av brekket der.. Ok, da kan desverre ikke jeg hjelpe, men jeg vet at din lokale BMW forhandler er behjelpelig med å sette opp telefonen din til bilens system. Fikk du ikke med egen brukermanual for telefonopplegget..?
martin252 Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2007 fikk med no greier, men tror ikke det var til telefonen... var på tysk hvertfall
Tommy Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 Det er ikke sikkert du har opplegg for telefon i bilen, alle ratt med multifunksjon, har knapper for telefon og talestyring, men hvis du ikke har disse ekstra delene, saa har ikke knappene noen funksjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå