helmer 85 Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11290649 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helmer 85 Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 selges nå for 20k..med en 320 motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Bytte i 318i touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Hvorfor så billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helmer 85 Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2007 trur ikke jeg tar innbytte..jeg må ha den vekk pluss at jeg ska ha ett annet prosjekt..den er absolutt verdt pengene men vil bare ha den vekk fortest mulig..har tapt nok penger på den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 går bilen..? noe spes som er gale.? er veldig intr... mye rust..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helmer 85 Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2007 bilen starter og går,men har ikke clutch..må ta av kassa og se.tror det er der feilen ligger.har byttet begge clutch pumpene..feilen ligger nok i kassa..har brukt kassa før så veit at den er i orden.ellers så må vel begge framskjermene byttes og er litt rust i buene bak pga dårlig valsing bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Den vil jeg ha, må bare fikse cash først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helmer 85 Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2007 den er grei:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 ok.. så den ekke kjørbar nei... det var dumt... byr 15000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helmer 85 Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2007 .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 ??????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Faan, han bergensern som skulle hente secman kom ikke La det regne suur nedbør der resten av livet hans Du har ikke lyst og bytte i denne her da Ligger flere bilder på til salgs her under 2001 secma funtech. Eller kunne du tenkt deg en pen 87 Yamaha fj1200 som det er byttet mye slitedeler på og nesten ikke brukt etter dette? Har vel kjørt totalt 10 mil etter at jeg kjøpte den og byttet mye. Denne har kostet meg godt over 25k så kunne tenkt meg brockhjula oxo hvis du er intr. Vil seriøst ha den cabben men fallt litt i fisk da ikke mitt salg gikk i boks etter avtale m kjøper... Måtte lyn og torden slå ned på han..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 hva skal du ha for den der greiene der,conan..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Secmaen står til 22000.- og yamahaen er egentlig ikke for salg men vil ha 25000 for den (selges kun fordi jeg er drithypp på cabben her) kjøpe??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg