hare4 Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 Har kjøpt meg et 5" Tachometer fra Auto Gauge. Noen som har noen tips til montering, eller skal det gå greit, fulgte med et koplingskjema. Bilen er en 92 mod. 318i. Hvor skal jeg kople den på insprøytningen? Håper på svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Skal den ikke kobles via vacumen til bensina a tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hare4 Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Det står på koplingsskjemaet at det skal kobles -(minus) ledning på coilen eller hvis bilen har electronic ignition (GM, HEI, MSD??) skal minus kobles på Tach terminal? Noen som vet om dette gjelder min bil, eller skal den bare koples på coilen? Det står "hvis det er MSD ignitions, vil måleren bli ødelagt hvis du kobler på coilen"... Vet det er coil på bilen... Hvor kan jeg tre ledningene gjennom torpedo-veggen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Er plass for ledninger (riktignok, ikke metertykke ) bak hanskerommet. Skal være et hull der, og du kommer ut under batteriet. Er ikke mange skruene som skal til for å få ut hanskerommet for å sjekke det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hare4 Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Har alerede oppe hanskerommet og har funnet hullet. Men skal jeg feste minus ledningen på coilen eller på denne andre boksen hvis jeg har? har jeg en slik på min bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 trenger ikke ut med hanskerommet på e36. løft opp matta,så ser du helt øverst "oppi der". på størelse med en 5er ca.. Du må IKKE fjerne pluggen,da bli det vått å fælt te dæ. Enten borr hull i pluggen,å tre inn så det bli tight,eller bruk sika. Grønn på minus på Coil svart på minus (jord) rød på tennings styrt strøm Om bilen din har en enkelt coil da. Vest ikke,skal den grønne kobles,på den ledninga te hjernen som går til turteller.bruk for x en strømtyv. Har en 5" EKTE Autometer Sport Comp Silver til salgs,om du vil gå for ekte vare -lykke te- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 92 318 har vel M40 motor og dermed coil. Hvor du kan koble denne japsemåleren din. Veldig enkelt. btw, har du annen turteller i bilen el klokke? 1 ledning til coil og to til lys i måleren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hare4 Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Takk for svar, Har turteller originalt, men vil ha en stilig en med skiftlight som jeg holder på å kople opp nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 hvorfor shiftlight egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hare4 Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Litt artid, kan stilles som du vil slik at den lyser da du kommer opp i valgt turtall.... Skal sette denne i dashen under cd- spilleren slik at bare lampa stikker ut, vil ikke ha den på oppe på dashen som andre har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hare4 Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Noen som har byttet ratt? Har bestilt momo pilota ratt. Men hvordan får du av rattet, hvor sitter skruene? Det er 4 små hull rett bak tutene ca, er det disse jeg må løsne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Legg ut et bilde når den er montert da! Kan bli interessant å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hare4 Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Nå er måleren montert, er kjempefornøyd. Men får ikke lagt bildene inn på dataen siden USB portene tok kvelden, men prøver å få det til...snart hos en annen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Hvor mye betalte du for en sånn en da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hare4 Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Nå er måleren montert...g at Photobucket">a> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå