Stian_B Skrevet Oktober 15, 2007 Skrevet Oktober 15, 2007 hvor mye får øyelokkene? skal ha de hvis du skal selge...
arne-vig Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2007 Har egentlig ombestemt meg ang. selges i deler. Har helst lyst og selge den komplett. Hvis det er noen som trenger så mye deler kan dere kjøpe den og selge resten i deler selv. Skal heller ikke være vanskelig og få bil av denne igjen.
daywalker-^ Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 ser den trenger en ny lakk, men åssen er det med rust? evt motor også? tikker?ulyder? lekkasje?
arne-vig Skrevet November 29, 2007 Forfatter Skrevet November 29, 2007 Igår kveld hadde jeg ute motoren og demonterte girkassen for og finne feilen. Det gikk bra, skal starte den i helgen, motoren ser helt fin ut- ble byttet for ett år siden. Det er ingen oljelekkasjer på bilen. Lakken er egentlig ganske bra, trenger bare en god lakkrens, så er den fin igjen. Finnes et lite rusthull under frontrute på venstre side og en skade høyre bak.Ellers så er den hel og fin. Hvis jeg får den til i helgen ,skal jeg få den eu godkjent og heller selge den hel, får god til og selges i deler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå